הגעתי ביחד עם רעייתי לחנות הווילונות "אלן דניאל" במטרה לברר קיומם במצאי החנות של וילונות גלילה - מתוצרת חב' "סולטיס" לשם התקנת וילון מסך במרפסת. המוכרת/ זבנית, אשר סירבה משום מה, להזדהות בשמה, הבהירה שהתוצרת המבוקשת אינה מוכרת לה. תחת זאת הציגה בפנינו מספר דוגמאות של וילונות.
משנשאלה באשר לסוג וטיב החומר ממנו עשויות אותן דוגמאות, הצביעה עליהן והשיבה ש"זהו הסוג ממנו עשוי הווילון", תוך התעלמות משאלתנו באשר לטיב החומר (P.V.C. או בד) או באשר למידת סינון האור.
המוכרת לא ידעה ליתן פרטים באשר למחיר הווילונות, גם לאחר עיון בקטלוג. לאחר שיחת בירור ממושכת עם גורם מחוץ לחנות מסרה תשובה בלתי ברורה בנושא.
חשוב היה לנו לדעת אם מדובר בגליל/צינור עשוי ברזל, שעלול להחליד מחמת היותו חשוף לרטיבות במרפסת ואולם כאשר נשאלה המוכרת באשר לסוג המתכת ממנו עשוי צינור הגלילה (ברזל או אלומיניום), היא לא ידעה להשיב ואף הביעה פליאה, חוסר סבלנות וכעס באשר לעצם השאלה.
כאשר נוכחנו שלא ניתן לדלות מידע רלבנטי באשר לטיב הווילונות המוצעים, ושהמוכרת מבכרת לקוחות שאינם שואלים שאלות - בקשנו לצאת את החנות. המוכרת נלוותה אלינו, תוך שהיא טורקת בזעם את דלת החנות ודוחפת באמצעות הדלת את רעייתי, שלא היה סיפק בידה לעבור את מפתן הכניסה.
רעייתי מחתה בכעס בפני המוכרת על התנהגותה ועל היחס הלא ראוי והמעליב
יש להצטער על היחס לו זכינו וזאת לבד מהיעדר טיפול ענייני.