Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare

אוירה/משלוח 4.4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ארוחת ערב בוולנטיין
התקשרתי להזמין מקומות מראש ולוודא אפשרות של שימוש בשובר מהעבודה על סך 250 ש"ח. ענה לי אמיר שבירר את כל הפרטים. ההזמנה שלנו הייתה ב-21:30. כשהגענו למקום ביום שישי, הושיבו אותנו תוך 2 דקות (למרות שהמסעדה הייתה עמוסה), לקחו את השובר. השירות היה אדיב. הזמנו 2 מנות עיקריות: פיצה כמהין- מנה גדולה, מלאה בפטריות וטעמים פיקנטיים, שהוגשה ישר מהתנור- קריספית במידה ופסטה אליו אוליו שהוגשה חמה עם שפע של ירקות עשויים במידה הנכונה (האספרגוס והשעועית) ועם רוטב מצויין. לקינוח הזמנו מוס פיסטוק שהיה יותר מוס שוקולד עם ליבה של פיסטוק- אבל היה פשוט טעים. שתיתי סנגריה לבנה עם פירות (יין לבן, תפוח ותפוז) שהייתה מעולה. כל התענוג הזה כולל שני בקבוקי שתייה קלה קטנים ב-250 ש"ח לזוג, שווה ומשתלם. יצאנו שבעים בהרגשה טובה, פשוט כיף!
ארוחת ערב במסעדה
ישבנו לארוחת ערב שכללה פיצה ופסטה. האוכל היה טעים מאוד והמלצריות נתנו שירות מצוין, חייכני ומהיר. ההמתנה לישיבה היתה מעט ארוכה והמחיר יקר לטעמי עבור המנות . האווירה במקום מאוד נעימה ליד הרחבה שמאפשרת לילדים להשתולל וליהנות
בולונז סופני
קיבלנו קופון מתנה מחבר שלנו וממש לא ציפינו אבל! היה מעולה! הזמנו בולונז מאוד מאוד טעים ופיצה שהייתה טעימה. מי שאוהב מאכלים איטלקיים זה המקום!
מאכזב
הלכנו למסעדה לחגוג יום הולדת לאמי. המסעדה ממוקמת במתחם התחנה, אזור יפה ותיירותי. כבר מהמבט הראשון בתפריט היה ברור ששום דבר לא הולך להפיל אותי מהרגליים. מנות סטנדרטיות, שום דבר מעניין במיוחד. למנה ראשונה כבד קצוץ, מנה עיקרית לזניה (שהייתה ספיישל באותו יום וקטנה באופן מוזר) ולקינוח מוס שוקולד, שהתחיל נחמד- יותר טעם מריר של קקאו ומרקם לא אוורירי מאשר מוס השוקולד המתוק והאוורירי שאני רגילה אליו. התחיל נחמד אבל אחרי כמה דקות התחיל להכביד. בשורה התחתונה- נחמד אבל לא מצדיק את סטטוס הגורמה-למחצה שדבק בה (שמשתקף גם במחירים הגבוהים מהרגיל)
אווירה של סרט
בחופשת סוכות רציתי לעשות משהו רגוע ונחמד עם אווירה שאין במקומות אחרים. הגעתי למתחם התחנה מצויידת בבן זוגי. טיילנו שם במשך שעה קלה באווירה של פעם. כשנעשנו רעבים מההליכה החלטנו לסגור את הערב בארוחה מפנקת. הגענו לאיטלקיה בתחנה! רמת השירות שם גבוהה למדי, המלצרית ידעה בדיוק לפרט מה כל מנה אומרת בשפה הפשוטה ולהביא לנו את האוכל מהר. אני אכלתי שם פרגיות איטלקיות עם תפוחי אדמה מעולים! חבר שלי אכל סינטה שזאת הייתה מנת היום שלהם לאותו יום. נהננו! המסעדה חשוכה ורומנטית מעוטרת בהמון בקבוקי יין על מדפים ויש הרגשה של המאה הקודמת. ממליצה בחום לכל זוג שרוצה להנות מרומנטיקה שמשלבת אוכל טוב!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist