Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עדנה בחצר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה', שבת
יום ו'
9:00 - 23:00
8:00 - 23:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על עדנה בחצר

אזורי שירות

רמת השרון

תחומי העסק

מסעדות

מאפיינים נוספים

משלוחי אוכל

אפשרות לאירועים במקום

נגישות לנכים

סוגי מטבחים ומאכלים

תבשילים

בשרים

פרסי

אוכל ביתי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9440110

טלפון נוסף 03-5494976

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עדנה בחצר
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על עדנה בחצר

3.5
ציון כללי 3.5
שירות 3.5
אוכל 3.5
אווירה 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אוכל בסגנון ביתי במוכן הטוב
אוכלים בעדנה כבר כמה שנים והרמה לא יורדת. בשר משובחת, קדרות וחבשילים. הכי טוב בחורף כי האוכל אינו קיצי. בדרך כלל מלא אנשים, חובה להזמין מקום מראש. לטבעונים מעט מבחר, רק קוסקוס. שירות חביב וחם.
טעים טעים טעים
כבר שנים שחוזרת לשם ואף פעם לא מאוכזבת האוכל טעים מאוד! כשיש עומס אמנם השירות קצת איטי אבל יאמר לזכותם הכל מגיע חם וטעים! המחירים יחסית הוגנים,לדעתי שווה את המחיר..
מנות טעימות מאד וחלקן פחות
שבת בצהרים. לזניה בשר נפלאה. ביף בורגוניון בינוני. אושפלו (בקר + כבש על מצע אורז) סביר.
עדנה לא עונה לטלפון
זו לא הפעם הראשונה שאין מענה אנושי ,משמיעים לנו את לואי אמסטרונג כרבע שעה שאילצה אותי לנתק. חבל!
בופה ארוחת בוקר ביום שבת
בעקבות המלצות החלטנו לנסוע כל המשפחה - הורים ושני ילדים בני 5 למסעדת עדנה ברמת השרון. המטרה הייתה לנסות את בופה ארוחת הבוקר לנו ההורים (היו לנו שוברים שנקנו באחד האתרים) ולילדים להזמין ארוחת צהריים. הגענו למקום בשעה 11:00. המקום היה הומה אנשים והייתה אווירה ביתית ונעימה. כאשר המלצרית באה לקחת את הזמנתנו נאמר לנו שהם כרגע מגישים רק בופה ארוחת בוקר ואי אפשר להזמין לילדים משהו אחר. נאלצנו להזמין לילדים את הבופה במחיר של 35 שקלים לילד. הבופה היה עלוב ביותר וכלל 2 סוגי גבינות לבנות, סלט, נקניק , גבינה צהובה ודגים. בנוסף קיבלנו כל אחד חביתה ו-2 שתייה. מיותר לציין שהילדים אכלו רק את החביתה ולא טעמו כלל מהבופה שלא התאים כלל לילדים. השרות היה איטי. היה תור לבופה של 10-15 דק' כאשר התור לבופה עובר דרך אנשים שיושבים ואוכלים. מביך משהו. סיימנו את הארוחה ואמרנו שלפחות נתנחם בקינוח - אבל גם שם חכתה לנו אכזבה. הייתה עוגת גבינה ושאריות של שטרודל אגוזים. שוב, הילדים לא נגעו בכלום. מאכזב מאכזב מאכזב.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist