Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
תריסי בני - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:00 - 21:00
7:00 - 15:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - יעוץ ראשוני חינם

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

זקוקים לשירותי תיקון תריסים? אם אינכם מתפשרים על מקצוענות, על אמינות, על זמינות גבוהה ועל שירות אדיב ואישי, תריסי בני מעמידים לרשותכם מערך שירותי תיקונים רחב הנשען על מקצועיות בלתי מתפשרת, על אמינות גבוהה, על יעילות אופטימלית ועל עשרים וחמש שנות ניסיון מקצועי, המאפשר לנו להעניק לכם את הטוב ביותר. אנו מתמחים בתיקון תריסים מכל הסוגים לרבות תריסים חשמליים ואף מציעים את שירותינו בתיקון רשתות ומוצרי אלומיניום שונים. ייעוץ ראשוני ללא תשלום טלפונית או בבית הלקוח!

עוד פרטים

תחומי שירות

עבודות אלומיניום החלפת חלונות פרופילים בלגיים מקלחונים מראות תיקון סורגים פרופילים בלגיים רשתות ייצור והתקנת תריסים תיקון תריסים חשמליים עבודות זגגות חלונות ודלתות זכוכית מחיצות זכוכית מעקות זכוכית חלונות ראווה תכנון וייצור חלונות חלונות כיס חלונות הזזה חלונות פתיחה חלונות פנורמיים חלונות ציר צדדי חלונות קיפ חלונות קיפ צדדי חלונות פתיחה חשמלית חלונות ונציאניים חלונות מקושתים התקנת חלונות חלונות בלגיים תריסים תריסים שלבי אור תריסים נגללים תריסי אלומיניום תריסי הזזה תריסי גלילה חשמליים תריסי סורג פרופילים בלגיים התקנת פרופילי אלומיניום פרופילי אלומיניום קליל דלתות פרופיל בלגי ויטרינות זגוגיות לחלונות זכוכית שקופה זכוכית חלבית זכוכית טריפלקס ביטחונית זכוכית בידודית זכוכית אקוסטית תיקון סוגי תריסים שונים תיקון תריסים חשמליים תיקון תריסי גלילה תיקון תריסי הזזה תיקון תריסי שלבים תיקון תריסי סורג תיקון תריסי פלסטיק תיקון תריסי אלומיניום החלפת חלקי תריסים החלפת גלגלים לחלונות הוספת מעצורים לתריסים חלקי חילוף לכל סוגי התריסים תיקון והחלפה של צירים וידיות החלפת שלבים החלפת רצועות לתריסים החלפת מנועים בתריסים חשמליים תיקון מנעולי תריסים שדרוג תריסים חידוש תריסים סגירת חזיתות
עוד פרטים

מידע נוסף על תריסי בני

אזורי שירות

הרצליה

תחומי העסק

תיקון תריסים

ייצור והרכבת תריסים וחלונות

תחומי עיסוק נוספים

אלומיניום לבניין

זגגים

מסגריות

מקלחונים

מראות

סורגים

פרופילים

רשתות

ייצור והרכבת תריסים וחלונות

תריסים חשמליים

עוד פרטים

סוג הזכוכית

זכוכית שקופה

זכוכית ביטחון

זכוכית מחוסמת

זכוכית חלבית

פרספקס

עוד פרטים

מאפיינים נוספים

עבודה עם אדריכלים

שירות תיקונים לתריסים וחלונות

עמידה בתקנים

תיקונים לאחר פריצה

אפשרות לשירות אקספרס

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

מגיעים עד הבית

עסקים שמגיעים עד הבית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3225016

טלפון נוסף 052-2562031

פקס 09-9584302

מפה

Navigate
מפת הגעה אל תריסי בני
נווט

יצירת קשר עם תריסי בני

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של תריסי בני

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על תריסי בני

4
ציון כללי 4
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
השרות מדהים יחס טוב מחירים הוגנים מומלץ
שירות טוב, יחס אדיב, זמינות טובה,מחירים טובים. מומלץ מאוד מאוד
מומלץ ביותר
פניתי אל בני באופן דחוף בתקופת החגים והוא היה סובלני ונתן שירות מידי. נתן הצעת מחיר מצויינת והגונה ויותר מכל מקצועיות.
יקר
הזמנתי את בני לדירתי להחליף שלות (מחזיקי תריס) במספר תריסים. בחרתי בו בגלל ההמלצות באתר ובגלל שהעסק שלו נמצא באותה השכונה בה נמצאת הדירה. בני הגיע בשעה שנקבעה וביצע את העבודה לשביעות רצוני (מלבד העובדה שצריך היה לבקש ממנו לאסוף את החלפים השבורים מהרצפה). עבור העבודה שארכה פחות מ - 10 דקות בני גבה 400 שקלים בתוספת מעמ (סהכ 468 שקלים). עלות החלפים עצמם מסתכמת בשקלים בודדים. לאחר מכן בדקתי בדפי זהב ומצאתי שטווח המחירים לעבודה זו עומד על 120-300 שקלים בלבד. בנוסף, לצורך השוואה, טכנאי מזגנים שביקר באותו השבוע בדירה לצורך תיקון מזגן גבה 250 שקלים כולל מעמ וזאת למרות שהגיע במיוחד מלוד להרצליה . אני מצטערת שלא ביקשתי הצעות מחיר נוספות.
תגובות (1)

שלומית - תמונה
תגובה של בית העסק

04/07/2017

בעקבות חוות הדעת נודע לי שהלקוחה לא מרוצה ויצרתי עמה קשר באופן מיידי כדי לנסות להגיע איתה לפשרה. הלקוחה סרבה וביקשה לקבל את התיקון בחינם. אבהיר, שלפני ביצוע העבודה אמרתי ללקוחה מה תהיה העלות והלקוחה ביקשה שאבצע. תיקנתי כ-23 יחידות שלות ב-4 חדרים שונים. טווח המחירים שהלקוחה ראתה באתר מדבר על זוג שלות ולא על 23. זה נראה לי לא הוגן לכתוב חוות דעת בדיעבד מבלי לנסות לשוחח עימי קודם, מבלי לבצע את סקר השוק שהלקוחה אומרת בעצמה שהיתה צריכה לעשות ואז גם לסרב להגיע לפשרה סבירה ולבקש את כל התיקון בחינם. המחיר שאני גובה מגלם בתוכו מטבע הדברים מרכיבים נוספים מעבר לזמן העבודה נטו בבית הלקוח כמו זמן ההגעה לבית הלקוח, החומרים, הידע והמקצועיות שלי.
פניתי לתריסי בני על מנת לעשות חלון. הוא הגיע אלי הביתה, היחס מצויין, הוא מקצועי, הגיע בזמן. המחיר בהתאם. ביררתי מחירים. פניתי לתריסי בני באקראי.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist