המתנה ארוכה וניתוק. חיוג חוזר ואז העברה לחברה חיצונית. פשוט לא מבין איך חברה בסדר גודל כזה מרשה לעצמה רמת שירות כזו. נכון שכולם מנסים לחסוך ועוברים למענים דיגטליים. אבל אתם הגזמתם!!!
ללא הודעה מוקדמת. הוי צריכים לבצעה בדיקה בטיחות .היה רשום בחברת הגז מספר של בזק (בזק מנותק מספר שנים) אז פשוט מאוד סגרו את הברז שלא נתן לפתוח .לא רשמו הודעה בתיבת דואר לא על הברז.... התקשרתי מספר פעמים מעבירים את השיחה לחברה חיצונית .בחברה חיצונית אין להם מוסג מדוע סגרו. היום נאלצתי ללכת למשרד בנתניה הפסדתי 3 ימי עבודה. זלזול בלקוחות .