accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

עסקים נוספים שנותנים שירות בראש העין

אומן מיכון משרדי בראשון לציון
מספר מקשר

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

077-3336606

הגבורה היהודית 10, ראשון לציון

(3)
מספר מקשר

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

מידע נוסף על רשף פתרונות הדפסה בע"מ

אזורי שירות

ראש העין

תחומי העסק

מדפסות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 074-7303030

פקס 074-7303033

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רשף פתרונות הדפסה בע"מ
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על רשף פתרונות הדפסה בע"מ

3
מחיר 3
זמינות 3
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
תמיכה טכנית
מבישה ! זמן המתנה לתמיכה טכנית חוזרת היום בלתי סביר המענה הקולי מטעה בזמני מתן תשובה. כדוגמה זמן המתנה ( שיחה בהמתנה - לקוח 1 ) נמשכה למעלה מחצי שעה ובשלב מסוים עברה המערכת להודעה על זמן המתנה ארוך מהמקובל ( זו הודעה אוטומטית ) . הם גם לא חוזרים אליך כמובטח על ידם. במילה אחת בושה שחברה מרשה לעצמה התנהלות שכזו.
תגובות (1)

brweb - תמונה
תגובה של brweb

11/08/2016

שלום אנו מצטערים לשמוע על מה שקרה אנו מבקשים לקבל את פרטי הלקוח על מנת שנוכל ליצור עימו קשר
כל הכבוד
איכותה של חברה נמדדת לא ביכולתה למכור מוצר אלא בהמשכיות, בהמצאות חלפים זמינים, ובשירות. לפני כשנתיים רכשתי מדפסת Brother (מעולה דרך אגב!!!) ואתמול נתקלתי בבעיה שלא ידעתי איך לפתור. די סקפטית התקשרתי למרכז השירות ולהפתעתי יש שם מחלקת תמיכה טכנית ותוך פחות מחמש דקות (זמן שיא במקומותינו, בלי מנגינות ובלי פרסומות באמצע), ענה לי איש תמיכה בשם אריה. הדריך אותי בסבלנות (אני ממש גרועה בדברים האלה), איך לפתור את התקלה ולא הניח לי עד שעשינו ביחד ניסיון שכמובן, בזכות המקצועיות שלו, הצליח. הבעיה נפתרה. תשלום ??? מה פתאום. זה חלק מהשירות!!! (ולכן אני גם לא מצרפת חשבונית). כל הכבוד לחברה הזו והלוואי שהרבה חברות ילמדו ממנה איך נותנים שירות ואיך משמרים לקוחות.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist