Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אגס ותפוח - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על אגס ותפוח

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

מסעדות איטלקיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9369344

טלפון נוסף 02-6230280

פקס 02-5661947

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אגס ותפוח
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על אגס ותפוח

3
ציון כללי 2
שירות 4
אוכל 4
אווירה 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
נחמד
לא עפתי אבל מקום נחמד, שירות מעולה! מיקום מושלם! ממש בכיכר ספרא
מזעזע. דחוף בדק בית.
תיאמנו מראש והגענו למקום - שבעה אנשים. המסעדה היתה ריקה והמארחת הובילה אותנו לשולחן קטן. ביקשנו להחליף שולחן או להוסיף מקומות. הסברנו שלא נעים לאכול שבעה אנשים על שולחן שמתאים לחמישה. לא עזר. רק אחרי שאמרנו שלא נסכים לשבת בצפיפות כזו ואחרי שיחת טלפון שנעשתה ע"י המארחת לקבל אישור, הסכימו להוסיף שולחנון קטן. כל זה נעשה בחוסר רצון מופגן ע"י אדם מבוגר וכנראה בעל תפקיד במקום שבנוסף דאג ליידע אותנו גם במלל שאנחנו ישראלים חוצפנים, שהמקום מספיק לעשרה (ממש לא!), שזו שערורייה וכן הלאה. החלטנו לצאת לפני שמישהו יחליט גם לירוק לנו במזון. מוכרחה להודות שלא טעמתי שום דבר ולכן לא יכולה להעיד על איכות המנות אבל אין ספק שלעולם, ל ע ו ל ם , לא אחזור לשם. בושה וחרפה.
להרגישה כמוו באיטליה
מעבר לתפריט המפתיע של המסעדה והטעמים הטובים, יש אווירה מיוחדת, שיצאנו לרגע מירושלים והגענו למחוז איטלקי אותנטי. המחירים אומנם גבוהים יחסית, אך האיכות והשירות במקום מצדיקים את התשלום. המנות מיוחדות ומסקרנות, אהבנו את פטריות הפורטבלו המוקפצות והטוסט האיטלקי הצנוע, יש חשק לחזור לביקור נוסף ולנסות את שאר המנות.
טעים
הלכתי למסעדה עם חבר, הזמנו תפו"א אפוי הגיע חם וטעים. הזמנו גם טוסט קרוסטינו היה חם. ולקינוח בלינצ'ס שוקולד הגיע ממש חם אבל היה שווה את הטעם. מחירים סבירים.
מסעדה טעימה
הלכתי למסעדת אגס ותפוח עם חבר, הזמנתי מרק בצל ,המרק הגיע חם וטעים. והזמנתי גם בלינצ'ס תפו"א היה ממש טוב. יש מבחר של פסטות, ומנות אחרונות.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist