נכנסתי לגור בחיפה אולם בטעות רשמתי לעצמי על חשבון שאינו שלי. ב10 ליולי התקשרתי והסברתי שאני רשום על חשבון חוזה שאינו שלי, הנציגים הסבירו לי שהם יסירו אותי מהחשבון השגוי ושמו אותי עם החשבון הרלוונטי. . אמרו שיטפל בביטול החשבון השגוי
. לאחר מכן והסבירו שזה רשום על שם הוועד ויורידו אותי מהחשבון, להפתעתי קיבלתי התראה בסלולר על אי תשלום של 219 ש"ח , ושילמתי, אולם כיום קיבלתי הודעה נוספת לפיה הפסקתי להיות בחשבון שבו שילמתי . אבל קיבלתי עוד תשלום של 430 ש"ח. ואז הבנתי שההתראה הייתה על החשבון שביקשתי להוריד ממני כי הוא לא שלי.
כנראה שזה שייך למישהו שגר בדירה שלידי, אולם לא בטוח.
מ 10.7 עד היום להשאיר אותי בחשבון שהוא לא שלי , זה פשוט בלתי מתקבל על הדעת ואפילו חוצפה. ב 10.7 ביקשתי מהנציגים שישלחו נציג שיראה את הדברים ויבדוק את שיוך החשבונות. כמובן שאף אחד לא בא. ולא רק זה מבירור שערכתי היום במוקד 103 עולה שמישהו נתן קריאת מונה על שמי בטרם הוציאו את החשבונות. אני לא נתתי קריאת מונה שמהם הוצאו החשבונות, ואם כבר אז אולי בהתחלה ב 10.7 וגם זה לא זכור לי. השיחה היום לוותה בטונים גבוהים ממני, אולם החברה פשוט הגזימה
יוצא מכאן שאני אמור לשלם לחח"י 649 ש"ח על חשבון שהסברתי להם שהוא לא שלי.
בקיצור שירות לקוי מיסודו ולו בלשון המעטה. מציע להם ללמוד מסניף נהריה איך נותנים שירות.
תשלום באתר חברת החשמל זמין ונוח ישירות מהבית אין צורך לצאת גם כאשר מתקשרים למוקד מקבלים שירות מהנציגים ענייני ומצויין רק קצת להוריד את תעריפי החשמל זה היה מושלם