מידע נוסף על ג.וילי-פוד אינטרנשיונל בע"מ
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על ג.וילי-פוד אינטרנשיונל בע"מ
2.5
דירוג כללי

don corleon
06/03/2023
2
קניתי מוצרים שהיו עם טעם לוואי או מקולקלים.
אבל הבעיה האמיתית היא חוסר מודעות לשירות צרכנים,
לא ניתן להשיג את החברה בשום מקום!
אחרי שממלאים טופס תלונה באתר ,יש כיתוב שיחזרו אליי ב30 ימי עסקים!!!
אתם קולטים? 30 ימי עסקים!!!
אנחנו צריכים מענה במיידי אך יותר מחודש נצטרך לחכות.
איזו חברה עושה דבר כזה?

don corleon
06/03/2023
2
קניתי מוצרים שהיו עם טעם לוואי או מקולקלים.
אבל הבעיה האמיתית היא חוסר מודעות לשירות צרכנים,
לא ניתן להשיג את החברה בשום מקום!
אחרי שממלאים טופס תלונה באתר ,יש כיתוב שיחזרו אליי ב30 ימי עסקים!!!
אתם קולטים? 30 ימי עסקים!!!
אנחנו צריכים מענה במיידי אך יותר מחודש נצטרך לחכות.
איזו חברה עושה דבר כזה?

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user88205
25/11/2012
4.2
השירות שלהם היה בסדר גמור קניתי מוצרי מזון

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user13701
02/07/2012
3.4
קניתי עליי גפן ממולאים באורז והם היו מקולקלים ופניתי לוילי פוד הגעתי למזכירה ולאחר כמה ימים קיבלתי בדואר פיצוי זה היה שירות מהיר אבל לא קיבלתי מענה בטלפון

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user16029
15/02/2012
1
תולעים וגוקים בפסטה בלה, הזוי- התלוננה ובתור פיצוי קבלה מוצר שלא צריכה- למרות שצריכה פסטה, קשה לקבל מענה אנושי, אפשר רק במייל, בסוף פנתה להנהלה ועדין לא קבלה פסטה פיצוי,
- 2
- 1