עסקים נוספים שנותנים שירות בחולון

מספר מקשר
072-3253225 זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
פאול קור 10, תל אביב
(1)
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

מספר מקשר
072-2646081 זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
רומנילי 8, שיכון דן תל אביב
(9)
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
מידע נוסף על מיטרני מקלחונים בע"מ
אזורי שירות
אזור
תחומי העסק
מקלחונים
תחומי עיסוק נוספים
זגגים
מפה
מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על מיטרני מקלחונים בע"מ
3
דירוג כללי

ednamilano
29/08/2023
1
דורשים מהלקוח לשער מהם חלקי החילוף שידרשו במהלך התיקון ולקנות אותם עוד לפני האיש השירות מגיע. אחרת יגיע ללא חלקי חילוף. אחר כך, פוסלים את חוות הדעת של איש השירות שהם עצמם שלחו. לא ממהרים לחזור אליך כשהם צריכים להחזיר כסף על חלקי חילוף שמאלצים לרכוש ולא נעשה בהם שימוש. טוענים שמכיוון שהחברה נרכשה ע"י בעלים אחרים לפני שנה אין להם אחריות על מה שנעשה לפני כן.

שושי לוי
06/12/2021
5
תודה רבה
תודה למתקין היסודי שלי מיטרני. כל הכבוד!!
שושי לוי
lesterdrora
02/12/2021
5
רציתי להודות למתקין שלכם נועם
רציתי להודות למתקין שלכם נועם שעשה עבודה מצוינת.
נועם עבד במקצועיות רבה תוך הקפדה גם על השיש הלבן והעדין וסביבת עבודה נקייה.
מאז שעברנו לדירה החדשה שלנו הספקנו להכיר הרבה נותני שירות
ונועם - עלה על כולם.
korss.ju
10/12/2013
1.6
מוצר פגום ושירות לקוי
ב-21.11.13 נפגשתי עם המתקין טמיר של מיטרני, טרם התקנת המוצר הערתי לו כי אחד החלקים מכוסה בשריטות, להלן: פרופיל. טמיר השיב לי כי מדובר בחלק פנימי שלא נראה לאחר ההתקנה.
טמיר ביקש ממני שאחזור כעבור חצי שעה, חזרתי כעבור 40 ד והמתקין גער בי על האיחור.
כמו כן הוא חיכה לי בפתח הדירה ורצה שאחתום על קבלת המקלחון.
השבתי כי אני רוצה קודם לראות את הביצוע, כשראיתי את הפרופיל השרוט ביקשתי ממנו לפרק את המקלחון, אך הוא סירב בעצבנות.
לא הסכמתי לחתום על התעודה והוא עזב את הדירה.
יום למחרת פניתי באמצעות מייל ולאחר שלא נענתי יצרתי קשר עם המוקד, נאמר לי כי החלק החלופי יוזמן ויהיה עד סוף השבוע של ה-24/11, אך מאז לא יצרו עמי קשר.
בתאריך 09/12/13 יצרה עמי קשר איריס מחברת מיטרני ואף שלחה לי סמס, חזרתי אליה כעבור דקות ספורות אך לא קיבלתי מענה.
היום בתאריך 10/12/13 שוחחתי עם איריס שהזדהתה כמנהלת שירות לקוחות. ככשאלתי אותה מתי מחליפים לי את הפרופיל היא השיבה כי אין אפשרות לקבל פרופיל נטול שריטות עבור דגם זה.כמובן כי במרוצת 3 השבועות, אף אחד לא גילה לי פרט זה.
איריס אף ציינה כי הבינה כי אני סירבתי לפיצוי ומה ניתן לעשות. מיותר לציין כי על הפיצוי שמעתי פעם ראשונה מאיריס היום!!!, אך לאור ההתנהלות הלקויה באופן רציף מצד החברה אני מסרבת לקבלו.
ביקשתי מאיריס הסרה של המקלחון, השבה של כספי, תיקון של קרמיקה ואריחים שנפגעו כתוצאה מההתקנה ופיצוי בגין בזבוז זמן ועוגמת נפש. איריס ענתה לי כי המתקין לא יכול לפרק כי הוא הוא לא עובד של חברת מיטרני, שזה לא כמו קניית טלוויזיה... כמו כן היא לא נתנה לי מענה לסעד שביקשתי ואמרה כי ההחלטה תהיה רק לאחר ישיבת הנהלה לקראת סוף השבוע.
- 1