Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על גן לאומי עיר דוד

שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
גן לאומי עיר דוד
בדרך כלל, אי אפשר שלא ליהנות מהגנים הלאומיים של רשות הטבע והגנים. הפעם קצת התאכזבתי. זה התחיל מכך שלא היה ברור היכן הכניסה לגן. אפילו הוויז לא ידע להכווין... בגן עצמו לא ראינו עובדים שניתן להיעזר בהם לגבי המסלול. על החלק שבו נכנסים למנהרה חשוכה החלטנו לוותר; בכניסה לא היה אף עובד. מעל המנהרה היו מלא פיגומים (ממש אתר בנייה) ולא ידענו אם זה בסדר להכנס כך למקום. כניסה חינם למנויי מטמון.
סיור במרכז דוידסון מיוחד!!!!!!
היינו בסיור עם המשפחה ונהנינו לא סתם!! ראינו מוצגים מימי בית שני, ושערי בית המקדש, ועוד מקומות שכל יהודי חייב לראות!! התפללנו אחרת בכותל, לאחר הסיור.
חוויה מדהימה לילדים ולמבוגרים. מחיר סביר מאד.
הלכנו עם תינוק בן חודש (!!!) וכמה נערות בנקרות - האתר מתאים פשוט לכל גיל, הוא כיפי, מהנה, אתגרי אבל לא מסוכן... המחיר גם כן שביר ומקבלים גם פנס למזכרת... היה גם מופע אור קולי מהמם ובקיצור חויה כיפית ומדהימה.
עיר דוד בחזרה לעבר
בחופשת סוכות ביקרנו בעיר דוד. הביקור היה חוויה וחובה לכל יהודי ישראלי. לקחנו את הסיור המודרך (50 מבוגר, 40 ילד) ויצאנו לגלות את עיר דוד. החוייה העיקרית בסיור היא נקבת השילוח. כחצי שעה של הליכה במים קרירים (עד אמצע שוק) בחושך (ניתן לקנות פנס ב - 4 ש"ח באתר) היתה חוייה בלתי נשכחת לגדולים ולקטנים. משם ניתן להמשיך ברגל לכותל ולשוק של העיר העתיקה. מומלץ בחום
סיור מהנה ומתאים לימי הקיץ
בעקבות החופשה החדשה בבתי הספר חיפשתי פעילות לידלים בני 10 ו-12. נרשמנו לסיור 3 שעות בעיר דוד. קיבלנו מדריכה מקסימה ושופעת ידע ששיתפה את הילדים באמצעות חלוקת תפקידים ושמחה לענות על כל השאלות. חסרונות - המקום היה מלא כבר עכשיו בקבוצות כך שבחול המועד סוכות לא הייתי מתקרבת לשם. יש מחסור בחנייה קרובה והיעדר שילוט מכוון. מאידך מדובר באיזור חפירות פעיל שמוסיף לעניין.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist