הדרדרות מוחלטת במחלקה העיסקית. אין אפשרות להגיע אליהם טלפונית. הפקס לא תמיד עובד. בקשה ששלחתי במייל להעברה ב 19.12 לא טופלה עד רגע זה (21.12 בצהריים) ומי יודע מתי תטופל… כי אין עם מי לדבר!!!! חוצפה של בנק!!!
קיימת התדרדרות ברמת השירות של הבנק, יש לי חשבונות בבנקים אחרים ולא נתקלתי בכזאת אטימות וחוסר התחשבות. בנוסף לזה שיש לי חשבון, חתמתי ערבות להלוואה לאמא שלי של 18K, ביקשו שאני אגיע 3 פעמים לסניף כי שכחו כל פעם טופס אחר