אני ואישתי היינו לקוחות הבנק במשך 25 שנה. אבל לאחר מספר חודשים בהם לא היתה משכורת עקב תקופת אבטלה, הבנק התהפך עלינו וגבה עמלות שרות מופרזות על כל תנועה קטנה. צביעות וחוסר הכרת תודה. החלטנו לעבור לבנק אחר, אך הבנק התעמר בנו בכל מיני טריקים של לך ושוב ולקח חצי שנה להגיע לטופס סגירת חשבון שעדיין יושב אצל מנהל הבנק הלא נחמד והנקמן שלא ברור מתי יאשר אותו. בקיצור שרות גרוע ובנק גרוע.
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user61412
16/10/2011
5
בנק דיסקונט מוריה
פניתי לסניף בכוונה להעביר את חשבוני שבבנק יהב לדיסקונט מוריה לאחר שפניתי לכמה סניפים אחרים של דיסקנט כגון נווה שאנן ובית הקרנות ומאחר שהאחרונים לא סיפקו תשובות במשך חודשים או פסלו את האפשרות של לעבור לדיסקונט מבלי להביט בחשבונותיי פניתי לאחר עצת חבר לדיסקונט מוריה ושם מצאתי את דורית שעיינה בחשבונותיי ונתנה לי פתרונות שסייעו לי להתנהל נכון וגילתה נכונות לעזור בכל זמן ומייד החלה בתהליכים של העברת החשבון ......לא נתקלתי עדיין בשירות כל כך טוב במיוחד לא בבנק