שעות פעילות
ימים א', ג', ד'
ימים ב', ה'
יום ו'
8:00 - 13:00, 16:00 - 19:00
8:00 - 13:00
8:00 - 12:30
קופת חולים לאומית נוסדה בתקופת היישוב, בשנת 1933, על ידי התנועה הרוויזיוניסטית.
לקופה למעלה משלוש מאות ועשרים סניפים ברחבי הארץ, והיא אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל. הקופה מעניקה את שירותי סל הבריאות לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד-1994, ובנוסף מציעה למבוטחיה תוכניות לביטוח משלים. בשנת 2004 נחתם הסכם בין הקופה לבין חברת הביטוח "הראל" למתן ביטוח סיעודי לחברי הקופה.
עוד פרטים
מידע נוסף על לאומית שירותי בריאות
אזורי שירות
אשקלון
תחומי העסק
קופות חולים
קופות חולים
לאומית
שירותים בסניף
שירות אחיות
בדיקות מעבדה
בית מרקחת
אולטרה סאונד
פיזיותרפיה
עוד פרטים
זמינות
פתוח בשישי
מפה
מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על לאומית שירותי בריאות
3
דירוג כללי

גלית
15/01/2018
5
סניף מעולה
גם מבחינת זמינות , שפות , רופאים .. מוצאים פתרונות מהירים להכל . דפי התחייבות לא מתעכבים . פשוט מעולה.

חיעככב
17/10/2012
1
הגשת חשבונית שלאחר ניתוח להחלפת ברך באסותא.
לאחר שהפרופסור קבע שיש צורך בהחלפת ברך ניגשתי לסניף שמשון עם המסמכים,התבקשתי לשלם עבור שתי היתחייבויות אחת לבית החולים אסותא,והשנייה למנתח, בסך 6.400 שקל,הסכום שולם במלואו,ניגשנו לבית החולים ביום הניתוח ושם נאמר לנו להשאיר פיקדון עבור תשלום על השתל שזה יכול להגיע עד ל,20.000 שקל ,קיבלנו שוק חיינו מכוון שאיש לא הכין אותנו בקופת הולים לדהר הזה,זו הפשלה הראשונה של הסניף,הפשלה השנייה הכי מעצבנת זה שמסרנו לגברת תמי שהיא אחראית על הסניף את החשבונית כאמור ביום 17/08/2012 ונאמר שבתוך 18 ימי עבודה סכום ההישתתפות יכנס לחשבון הבנק שלך,לאחר כחודש ימים ניגשתי לגברת תמי ושאלתי למה ההישתתפות לא הוכנסה לבנק ,ותשובתה היתה .אני מחכה שיתרגמו את החשבונית לעיברית והוציה לי את החשבונית שהיתה מתחת למחשב,שאלתי האים ביקשת שיתרגמו את החשבונית? והיא ענתה שלא,שאלתי למה זה תקוע אצלך חודש ימים ללא שום טיפול,לא היתה לה תשובה,בתאריך 4/10/2012 ניגשתי שוב לגברת תמי ושאלתי האים זה טופל ? תשובתה הפעם היתה מפתיעה בו נטפל בזה עכשיו,ובתוך 18 ימי עבודה הסכום יכנס לבנק,אני רוצה לומר למי שיטפל בתלונה הזו כאדם שעבד ושירת ציבור רחב כ,26 שנים,אני רואה את העיניין בחומרה רבה מאוד ,לא יתכן שהאדם הפשוט כאשר מבקש את הזכויות שלו לאחר עשרות שנים של חברות ותשלום לקופה,יקבל שירות מזלזל ומעצבן שכזה,ראיתי שהעיניין לא מתקדם לשום מקום,ניגשתי לסניף אפרידר וסיפרתי את כל הסיפור לנינט פקידת הקבלה שם,ובשיחת טלפון אחת העיניין סודר והיום 17/10/2012 סוף סוף הכניסו השתתפות של 5000 שקל לאחר שהתשלום שאנחנו שילמנו הוא 17.000שקל .אני מכווה שהטיפול בתלונה הזו יתבצע במהירות ,ולא בקצב בו טופלה הבעיה שלי.בתודה מראש,סויסה ישראל אשקלון.- 1