חברת דואר ישראל מספקת לאוכלוסיית ישראל את שירות הדואר האוניברסאלי ושירותי בנק הדואר תחת הסיסמה: מכל אחד, לכל אחד, בכל מקום, כל יום ובמחיר השווה לכל נפש. מדי יום יוצאים 1,650 דוורים מקצועיים לכל בתי האב ובתי העסק בישראל. החברה מתחייבת לספק שירות ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים. בנוסף, מתחייבת החברה להעניק לציבור הרחב שירותים פיננסיים מתקדמים וזמינים לכל תושבי המדינה, במחיר שווה לכל נפש באמצעות בנק הדואר.
תודה למנהל הסניף שהגיע אלי בתקופת הקורונה והביא לי את המשלוח הקניון היה סגור היה אסור להגיע לקניונים ולכן לא יכולתי להגיע לסניף לקחת את ספרי הלימוד הקורס התחיל ומנהל הבנק השאיר לי ליד הדלת את המשלוח כל כך התרגשתי שלא שכחו אותי, הייתי מדאגת אך אלמד ללא ספרים אדם אדיה עם לב ענק
כשמתקשרים - תפוש או לא עונים או מנתקים פעם אחרי פעם, ולפעמים עובר לפקס.
גבו ממני 20 ש"ח על משלוח חבילה כולל מעטפה, קיבלתי קבלה רק על 14.30 ש"ח.
כבר שנים התורים משתרכים כמו נחש, כשפקיד אחד מקבל קהל ופקידה נוספת עסוקה.
הגעתי היום לסניף הדואר בלוחמי הגטו, חיכיתי מעל לחצי שעה בתור,
העובדים עובדים בצורה איטית, יש שם שלוש עמדות אבל בפועל רק שני עובדים.
קיבלתי את הדואר והלכתי אחרי שהתייבשתי שם הרבה מאוד זמן.
לא הגיוני שצריך לחכות כל כך הרבה זמן בשביל דבר קטן.
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ברי
06/12/2011
1
שירות גרוע
סניף קטן, אמור לשרת שכונה גדולה ולא עומד בעומס. לא אדיבים באשנבים. תור שמשתרך בחוץ לאורך 20 מטרים. לא יעיל. עמדתי בתור והאשנבית לא התייחסה אליי בכלל, וכשהגיעה לקוחה ושאלה מי פנוי, הבחורה באשנב ליד קיבלה אותה וכששאלתי את האשנבית שממולי למה היא לא מקבלת אותי היא התנפלה עליי "את לא רואה שאני עסוקה? כי לאשנב אחר" התלוננתי בתלונות הציבור