קניתי שני מטהרי אוויר בניחוח ליים במחיר מאד סביר. אלא ששני המוצרים היו פגומים: בכל אחד מהם (בתורו) הלחצן הפלסטי נשבר מיד עם הלחיצה הראשונה. לקח לי זמן כדי להגיע לשירות של קליר, משום שכתובת האתר הוטבעה על המוצר בשגיאת כתיב. נציגת שירות הלקוחות היה אדיבה אבל במקום לשלוח לי שובר זיכוי לביתי (כפי שנוהגות כל הרשתות כשיש מוצר פגום) שלחה אותי פיסית להחזרת המוצר. כאמור מדובר במוצר ששוויו הכספי זניח ולא שווה את הטרחה להגעה פיסית בייחוד בעידן של קורונה.