הזמנתי מטבח לפני שבועיים. אני מנסה לתאם משלוח, וכבר שבוע שאי אפשר לדבר עם משהו. פשוט לא עונים, או שהשיחה מתנתקת ואף אחד לא חוזר גם להודעות דרך האתר. שירות לקוחות נוראי! אני מנסה לדבר עם מנהל, אך אומרים שאין להם מנהל. האם יתכן שהחברה בתהליכי פשיטת רגל? לצערי אני בבידוד ואיני יכול לנסוע לסניף, וגם שם לא עונים לטלפונים. פשוט הפקרות!
ראיתי הרבה אנשים שכותבים כאן שאין שרות טוב בחנות. אז לדעתי יש שרות מצויין. ואסביר גם למה. קודם כל הרבה אנשים לא קובעים פגישה מראש ומגיעים כשנוח להם ואז מתלוננים שאין איש שרות שיסתובב איתם בחנות. והאמת. כל העובדים תפוסים על ידי מי שהזמין תור או שהגיע לפניהם.
לגבי המחיר אין לפרפקט ליין מתחרים. לגבי האיכות זה ממש איכות סבירה אל תצפו לקבל איכות של 200 שקל למטר ב60 שקל למטר.
לגבי רצפות שבורים מי שמתעד ולא חותם על המשלוח עד שמוודא שהכל תקין אז הכל עובר חלק. ומי שחולם שבועיים ורק אז מתלונן שיאכל אותה.
אני ממליץ וקונה תמיד רק בפרפקט לין.
יש לכם כסף מיותר כנסו לחניות מסביב.
אין שירות בכלל, היחס מזלזל. התשובה שקיבלתי על אי מתן שירות על זה שקיבלתי רצפות שבורות פעמיים טריקת טלפון בפנים מלווה בצעקות + צעקות ומשפט סיכום של קנית סחורה ששווה שקל וחצי אז מה את מצפה לקבל שירות וזה משפט של האחראית בחנות.
רוצה מכל הלב להגיד תודה לסניף בירושלים ובמיוחד לאלישבע, שבעזרתה עשינו דירה שלמא כולל מטבח, דלתות, ריצוף, חיפוי וכל הכלים סניטריים, לווי מקצועי מרגע הראשון ועד סוף הבניה, חומר יפה וזול ויחס מיוחד, תודה רבה אלישבע!!!!
פולינה