הגעתי לתחנת דלק שבע 17:30, ולאחר שלא קיבלתי קבלה הסיום התדלוק- ניגשתי לחנות ונאמר לי שלא ניתן להוצאי קבלה כעת. שאבוא ביום אחר- בבוקר, כשמנהל נמצא. אמרתי שנאי לא גרה באזור. נאמר לי אין מה לעשות. ביקשתי טלפון כדי ליצור קשר עם המנהל נאמר לי- אין טלפון בתחנה. רק להגיע. זה לא שירות מכבד ולא הולם, ומחזיר עשרות שנים אחורה. גם לא ניתן להדפיס קבלה כי רק המנהל יודע לעשות זאת וגם אין שום דרך ליצור קשר-0 למעט להשקיע יותר משעה ולהגיע למקום- בלי לדעת גם שמהנהל נמצא במקום ברגע הנתון? מאכזב וממש לא מקצועי
הגעתי לתדלק בתחנת דלק, בגלל שהיה שילוט על הנחה (כשאני הגעתי לתדלק באותו היום היתה 30 אג' הנחה) מילאתי מיכל מלא 95 בשירות עצמי. לפי מה שהבנתי תמיד יש שם הנחה של 30 אגורות אך מאז לא הייתי שוב כדי לבדוק
התדלוק העצמי שם זול בדרך כלל ב 20-30 מהמחיר המלא. יש הנחה נוספת לאמריקן אקספרס (בחשבונית), והדלק טוב ככל הידוע לי (לא קרה שום דבר לאוטו, ואני ממלא שם כבר שנים).