שיח לא מכבד.
נכנסתי לחנות שאלתי מה העלות של תמונה גודל 15*21. נענתי 3 ב 30, חשבתי שמדובר במבצע, לאחר חישוב בראש, השבתי ש 3*8 זה 24, אז למה לי לשלם 30. או אז הבנתי שיש מינימום של 30 שקלים להדפסת תמונות, אמרתי שזה משהו חדש ופיתחתי שם לא מעט פעמים, המוכר התעקש שזה כך מאז ומתמיד. שאלתי שוב מדוע ואז השיב לי "מה אתם חושבים שאנחנו פותחים עסק במיליון שקל בשביל 8 שקלים".
הובכתי והזדעזתי מהאמירה. לבסוף בלית ברירה כי הייתי חייבת להספיק להגיע עם תמונה למעון של הבן שלי, השבתי שבלית ברירה אבקש תמונה אחת ואשלם בעבורה 30 שקלים. הוספתי שאם היה לי זמן הייתי נמנעת מפיתוח התמונה אצלו. המוכר השיב שרעשה מה שרוצה, פיתח לי את אותה תמונה פעמיים וגבה בחוצפה 30 שקלים
לפני שיצאתי אמרתי שהשיח היה לא מכבד והוא הפסיד לקוחה. כששאלתי מי זה אתם? השיב כל מי שחושב שאין עלויות והכל בגלל שלא קיבלתי את המחיר, הסברתי שהוא לא היה ברור והמדיניות שלו השתנתה אז ניסיתי להבין.
כמובן שלא התנצל וחשב שדרך הפעולה שלו נכונה היא. לדעתי באופן אישי, מדובר בחוסר כבוד , ובסוג של גזל.
בהצלחה.
כבר בטענותיך את ובדברייך את חושפת הכל ולטובה,
שאלת לגבי המחיר וקיבלת תשובה טרם ההדפסה,
טוב לך תבצעי הזמנה לא טוב תעזבי, לגיטימי לגמרי.
קיבלת הסבר הן במהות העלות והן בסיבת התימחור ואף בית עסק לא חייב לך דין ולשבון ובכל זאת הסברתי את עצמי.
מינימום להזמנה אינו המצאה פרטית שלי ומקובלת בכל חנויות הצילום ובחנות שלנו נוהג זה פועל מזה שנים רבות וכבר קרוב לעשור.
נתתי לך את האפשרות לשלוח 3 תמונות שיעלו 30₪ או 4 שיעלו 32₪, בחרת לשלוח אחת ולשלם מחיר מלא, הדפסתי לך שתי תמונות.
לסיכום: אני לא מבין מה את רוצה, את לא היית חייבת להזמין, קיבלת החלטה לאחר שידעת עלויות, אז בבקשה תפני את הזמן שלך לפעולות חיוביות ולא לביקורת שאינה במקום.
בהצלחה.
נכנסתי 3 פעמים בזמן האחרון לחנות. בכל הפעמים השירות היה על הפנים עם יחס מגעיל. זה כאילו שהם לא רוצים לקוחות.בפעם הראשונה נכנסתי על מנת לצלם תמונת פספורט של הבן שלי. המוכר סירב לצלם אותו, בלי להסביר לי למה. הוא פשוט אמר שהוא לא מוכן והוא אמר שאצלם אותו בבית. זה לא רק שהוא סירב, כל היחס היה לא נחמד. היתה מוכרת אחרת לידו שפשוט שתקה ולא אמרה דבר. בסוף הלכתי לחנות אחרת שכמובן לא היתה להם בעיה לצלם את הילד, והביעו תמיהה רבה על כך שנתקלתי בסירוב מצד דיגיטל פוטו מרקט. יש לציין גם שאין שום שלט או הכוונה אחרת בחנות שאומרת שהם מסרבים לצלם ילדים.
בפעם השנייה שנכנסתי לחנות רציתי להדפיס תמונה שצילמתי בבית. בפעם הזאת המדפסת שלהם לא עבדה. גם הפעם הם היו לא נחמדים, לא התנצלו על כך שהמדפסת שלהם לא עובדת ושהטרחתי את עצמי עד החנות, אלא פשוט נפנפו אותי. הם גם לא יכלו להגיד מתי היא תחזור לעבוד, ורק אמרו אמירה כללית של אולי בשבוע הבא.
בפעם השלישית שהייתי הערתי על כך שאני לא מבין למה סירבו לצלם את הילד שלי, ושבמקומות אחרים שבדקתי אין להם בעיה. התשובה היתה של המוכרת היתה "טוב".
כאמור, זה מרגיש שהמקום פשוט לא מעוניין בלקוחות.
הייתי חייב למצוא ברמת גן בית עסק על מנת למסור תמונות לסריקה ולהדפסה.
מצאתי באתר מידע ומספר טלפון התקשרתי ונעניתי ע"י מנהל החנות (רונן)
שבית העסק מבצע עבודות כאלה.
הגעתי ומסרתי את התמונות ולמרות שבימי שלישי בית העסק פתוח עד השעה 16:00 הובטח שיעשה מאמץ לבצע את העבודה במהירות ואוכל להגיע לקראת שעת הסגירה.
יש לציין שהתקשרו אליי שלקראת השעה 14:50 והודיעו לי שאגיע לקבל את התמונות המוכנות. הגעתי רק למחרת לפנה"צ וקיבלתי את המבוקש לשביעות רצוני.
השירות היה אדיב ומקצועי. גם כשביקשתי לרכוש עכבר אלחוטי למחשב
קיבלתי ממנהל החנות (רונן) המלצה לקחת עכבר אלחוטי שאהיה שבע רצון ממנו.
המחירים שנתבקשתי לשלם עבור העבודה שנעשתה והפריט שרכשתי היו סבירים.
אחרי שהכרתי לראשונה את החנות, אדע שאם יהיה לי צורך בשירותי צילום
ופריטים דיגיטליים ... לבית העסק הזה אגיע בשנית וגם אמליץ עליו למכרים ולחברים.
08/02/2023