Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אונמי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:00 - 22:30

עד אחרון הלקוחות

צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על אונמי

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

סוגי מטבחים ומאכלים

סושי

יפני

מאפיינים נוספים

משלוחים - Take Away

מתחם ידידותי לילדים

אינטרנט אלחוטי

אפשרות לאירועים במקום

שירותי קייטרינג

עוד פרטים

סגנון המסעדה

בר מסעדה

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 055-4336606

טלפון נוסף 03-5621172

פקס 03-5620974

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אונמי
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על אונמי

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4
אוכל 4.5
אריזה 5
אווירה 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
זמן משלוח 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מעולה ואמיר המנהל מקסים
אוכל מעולה קוקטיילים משגעים שירות ויחס מעולה מושלםם
הסושי הכי טוב שאכלתי!!
ללא ספק הסושי הכי איכותי, מגוון, טעים שאכלתי. רק שההמתנה לפיק אפ הרגישה לי קצת ארוכה...סושי יקר יחסית, אבל כאמור האיכות איכות..
ביקור במסעדה: אונמי
ביקרתי לראשונה במסעדת אונמי עם חברה לאחר ששמעתי ביקורות טובות על המסעדה. הזמנו 2 מקומות בשעה 10 וחצי בלילה. הטלפנית הייתה אדיבה. הגענו למקום והמארחת מיד הושיבה אותנו. התפריט היה ארוך. מיד ניגש אליו מלצר, היה מאוד נחמד אך לא הספקנו להסתכל על התפריט ואמרנו לו שיחזור אלינו.. הוא חזר מהר מדי, ביקשנו ממנו עזרה והוא התקשה לכוון אותנו למנות שמתאימות לנו ובנוסף "עיקם לנו פרצוף" כשאמרתי לו שאני לא אוהבת פירות ים ודגים נאים. לבסוף הזמנו 2 מנות ראשונות, פילה בקר צרוב מבחוץ עם רוטב פיקנטי שהיה מעולה ומרק טופו שהמלצר אמר שזו מנת דגל והיא הייתה נחמדה. הזמנו לשתות יין אדום וסאקי שהיה לא לטעמנו. המלצרים הסתובבו סביבנו בלי הפסקה, דבר4 שגרם לנו תחושה לא נעימה, בנוסף הם מיהרו לפנות לנו את המנות הראשונות למרות שהבחינו שעוד לא סיימנו (חיכינו עוד קצת זמן למנות העיקריות כך שזה לא היה דחוף), לאחר מכן הגיע הסושי שהיה מעולה. ולבסוף קינוח- סופלה שהוגש עם גלידה- שהיה נחמד לא יותר מזה, האווירה במסעדה הייתה נעימה, המלצר שלנו היה נחמד מאוד למרות ששלב מסוים נעלם(כנראה סיים משמרת) ולאחר מכן התחלפו 2 מלצרים נוספים. לסיכום היה טעים ונחמד וכנראה נחזור מתישהו כשנרצה סושי איכותי.
אונאמי - מומלץ!
נעים להכיר אני חולת סושי. אני אוכלת בכל מקום, בכל רגע נתון רעבה או לא, בכל צורה וצבע. מכורה. ניסיתי כמעט כל סושי בתל אביב, מסושיות רחוב למסעדות יוקרה, ומעבר לתחרות צמודה עם סושי פו בירמיהו, אני יכולה להגיד בלב שקט שאין, אין אין על אונאמי.. האורז תמיד טרי והספייס מיונז אלוהי. הישיבה בבר כיפית ומנות הפתיחה שוות בהחלט. אני ממליצה בעיקר על עסקית הצהריים שלהם בשווי 65 ש"ח הכוללת 2 מנות פתיחה, עיקרית (לא חובה סושי אבל כדאי..) שתייה ואופציה לשדרוג בקינוח. אם אתם כבר שם אני ממליצה על מנת פתיחה של פרוסות הטופו המוקפץ ברוטב חריף או אטריות השעועית וסלמון. אנחנו תמיד נהנים שם, השירות אדיב והאוירה מדליקה. תיזהרו בבחירת הספיישלים כי לפעמים המחיר נוסק גבהים אבל תמיד תמדי זה שווה את זה. תהנו!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist