Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
logo

סקוני מ.ב.ס - חנות היבואן

על השירות

תחומי העסק
ציוד ספורט ובגדי ספורט
אזורי שירות
רמת גן

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סקוני מ.ב.ס - חנות היבואן
נווט

הצג חוות דעת גולשים (2 חוות דעת)

ציון כללי
(3.0)
שירות
(1.0)
זמינות
(1.0)
איכות
(1.0)
שביעות רצון מהמחיר
(1.0)
מיון לפי:
(1.0)
04/03/2018
לא שירותים. מנתקים טלפון ללקוח
ב31.1 בערב קניתי נעלי ספורט לבן שלי. ב14.2 בערב. שבועיים אחרי הקניה (ברוטו) ו-5 ימים של נעילת הנעליים ). הגעתי בתמימותי לרכוש עוד זוג נעליים לבן הקטן. אבל גם להראות בחנות שהנעל נראית סמרטוט. התפרים נפתחו. הספוגים מצאו את עצמם בחוץ. הסקוצ'ים נקרעו. מלא חוטים הציצו. פשוט סמרטוט. המוכרת מיד השאירה הודעה דחופה למנהל החנות שיצור קשר למחרת. ככה נעליים לא אמורות להראות אחרי שבועיים. הסכמנו פה אחד. עברו 3 ימי עסקים ואין טלפון. אין התעניינות. אין שירות. ניגשתי לחנות שוב אותה מוכרת נחמדה קיבלה את פניי. התנצלה. לא ידעה. יצרה קשר עם מנהל החנות. עם מנהל האזור. ביקשה שאשאיר את הנעליים ומנהל האזור יגיע בהמשך השבוע ויודיע לי מה הוחלט. שוב הסברתי את עמדתי. שוב טענתי שנעליים לא אמורות להראות כך כעבור שבועיים (ברוטו). שוב הבעתי את סלידתי מהשירות. יצאתי מהחנות. הנעליים נשארו. בחברת Saucony Israel החליטו לתקן!!! (לא להחליף ולא לזכות לפי בקשתי) את הנעליים והחזירו אותן כעבור שבוע לחנות. הגעתי מבסוטית. כעבור 10 ימים סוף סוף נקבל שירות איכותי. לא שירות ולא נעליים! למזלי מנהל האזור היה בחנות. הוא ראה את תגובתי כשהוצאתי את הנעליים מהשקית והסכים איתי. תפרו. גזרו. שיפצו. אבל לא את הספוגים שהציצו להם לתפוס קצת קרן אור. אז שוב אמרתי את דעתי. ככה לא נראית נעל בת שבועיים. ויכול להיות שזה רק פגם בייצור של זוג אחד. ויכול להיות ששאר הנעליים איכותיות. אבל יכול להיות ובטח ובטח שזה לא שירות! בפניה טלפונית למנהלת השירות של החברה קיבלנו צעקות. ללא רצון להקשיב או לפתור. לטענתה החברה בזבזה(?!) מספיק זמן ודלק על שום דבר. אנחנו ממציאים המצאות. לא עין אחת ולא שלוש (?!) ראו את הנעליים. היא לא רוצה שיחות כאלה. וניתקה
קרא עוד
הסתר
עדי - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist