Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
logo

אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ

אודות

אל על הינה חברת התעופה הגדולה בישראל. החברה מפעילה קווי טיסה מישראל למדינות אסיה, אפריקה, אירופה ואמריקה. בנוסף, אל על מפעילה טיסות לאילת מנמל התעופה בן גוריון ובחזרה.
אל על ידועה ברחבי העולם בהסדרי הביטחון הקפדניים שבמתקניה, בשמירה על כשרות ובהימנעות מטיסה בשבתות ובמועדים.
עד לשנת 2003 היתה אל על חברת התעופה הלאומית של ישראל ונמצאה בבעלותה של הממשלה. כיום, החברה נמצאת בבעלות פרטית.

על השירות

תחומי העסק
חברות תעופה
אזורי שירות
לוד
זמינות
24 שעות
פתוח בשישי
פתוח בשבת
פתוח במוצ"ש
שפות שירות נוספות
אנגלית
ערבית
רוסית
להמשך קריאה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ
נווט

הצג חוות דעת גולשים (14 חוות דעת)

ציון כללי
(4.0)
שירות
(3.5)
איכות
(3.5)
זמינות
(3.0)
שביעות רצון מהמחיר
(2.5)
מיון לפי:
(3.0)
22/09/2018
סך הכל בסדר
הזמנתי טיסה מורשה לארץ. לצערי הבידוק בפולין היה לא נעים כל כך והבודקת הבטחונית שאלה אותי המון שאלות ועיכבה אותי בדרכי. לטיסה עלינו באיחור, היו מספר נוסעים אשר לא עברו בידוק בטחוני ונאלצו לעבור אותו לפני העלייה למטוס (מדוע?? מוזר מאוד) העליה למטוס הייתה אמורה להיות מסודרת לפי אזורים (zone a,b,c,business) בהתחלה העלו רק את הביזנס ולאחר מכן את כולם. לא היה סדר בעלייה וחבל. נאלצתי להמתין זמן רב יותר על מנת לא להתעכב בעליה. על אף שהמתנתי זמן רב הייתי צריכה להמתין גם בתוך המטוס עצמו ( עליה למטוס לא מסודרת וטעונה שיפור) השרות שקיבלתי הן מהנציגים הטלפוניים והן מהפרסרית ןהדיילות הייתה נהדרת. נראה כי לשאר הנוסעים אחת מהדיילות הייתה חסרת סבלנות וכאשר היא הגיעה על מנת להסביר על המושב חירום, הגיעה עצבנית. שודרגתי למושב החירום ללא עלות נוספת - שוב אציין לחיוב את השרות הטלפוני שלדעתי זה נעשה בזכותם. רכשתי מוצר בדיוטי פרי (שעון) שהיה גדול מדי למידותיי, ציינתי זאת לפרסרית (מנהלת השרות בטיסה) והיא אמרה שיש מספר שאוכל להתקשר והם יקטינו לי על חשבון אל על. כאשר התקשרתי יום לאחר מכן, אמרו לי כי זה באחריותי ואין באפשרותך להקטין זאת על חשבונם מה שאומר שהולכתי שולל על ידי הפרסרית כנראה על מנת למכור את המוצר. חבל. בסך הכל מרוצה מהשעון (הקטנתי אותו על חשבוני כמובן) וכן מרוצה חלקית מהשירות כמו כן אציין כי חברת תעופה זו דרשה ממני להציג דרכון ישראלי (בפולין) על אף שהיה לי אירופאי שאותו רציתי להציג, בטענה שמדובר בחברה ישראלית וטיסה לישראל. הנ"ל די הפריע לי משום שבתוך אירופה לא אמורה להיות בעיה להציג את האירופאי. בנוסף עליי לציין כי לצערי המחיר של הטיסה היה מעט יקר עבורי, אך זאת כנראה כי מדובר בטיסה בקיץ
קרא עוד
הסתר
LoveSummer - תמונה
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist