Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsapp
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מפה

map_markerNavigate
מפת הגעה אל אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ
נווט

מידע נוסף על אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ

אזורי שירות

נתב"ג

תחומי העסק

חברות תעופה

זמינות

24 שעות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9716111

פקס 03-9716896

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ

3.5
ציון כללי 4
שירות 3.5
זמינות 3
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 2.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
סך הכל בסדר
הזמנתי טיסה מורשה לארץ. לצערי הבידוק בפולין היה לא נעים כל כך והבודקת הבטחונית שאלה אותי המון שאלות ועיכבה אותי בדרכי. לטיסה עלינו באיחור, היו מספר נוסעים אשר לא עברו בידוק בטחוני ונאלצו לעבור אותו לפני העלייה למטוס (מדוע?? מוזר מאוד) העליה למטוס הייתה אמורה להיות מסודרת לפי אזורים (zone a,b,c,business) בהתחלה העלו רק את הביזנס ולאחר מכן את כולם. לא היה סדר בעלייה וחבל. נאלצתי להמתין זמן רב יותר על מנת לא להתעכב בעליה. על אף שהמתנתי זמן רב הייתי צריכה להמתין גם בתוך המטוס עצמו ( עליה למטוס לא מסודרת וטעונה שיפור) השרות שקיבלתי הן מהנציגים הטלפוניים והן מהפרסרית ןהדיילות הייתה נהדרת. נראה כי לשאר הנוסעים אחת מהדיילות הייתה חסרת סבלנות וכאשר היא הגיעה על מנת להסביר על המושב חירום, הגיעה עצבנית. שודרגתי למושב החירום ללא עלות נוספת - שוב אציין לחיוב את השרות הטלפוני שלדעתי זה נעשה בזכותם. רכשתי מוצר בדיוטי פרי (שעון) שהיה גדול מדי למידותיי, ציינתי זאת לפרסרית (מנהלת השרות בטיסה) והיא אמרה שיש מספר שאוכל להתקשר והם יקטינו לי על חשבון אל על. כאשר התקשרתי יום לאחר מכן, אמרו לי כי זה באחריותי ואין באפשרותך להקטין זאת על חשבונם מה שאומר שהולכתי שולל על ידי הפרסרית כנראה על מנת למכור את המוצר. חבל. בסך הכל מרוצה מהשעון (הקטנתי אותו על חשבוני כמובן) וכן מרוצה חלקית מהשירות כמו כן אציין כי חברת תעופה זו דרשה ממני להציג דרכון ישראלי (בפולין) על אף שהיה לי אירופאי שאותו רציתי להציג, בטענה שמדובר בחברה ישראלית וטיסה לישראל. הנ"ל די הפריע לי משום שבתוך אירופה לא אמורה להיות בעיה להציג את האירופאי. בנוסף עליי לציין כי לצערי המחיר של הטיסה היה מעט יקר עבורי, אך זאת כנראה כי מדובר בטיסה בקיץ
הכי בבית בעולם
טסתי ללוס אנג'לס. הטיסה באל על אומנם קצת יותר יקרה, אבל היא ישירה, ללא עצירות ביניים. פחות בזבוז זמן. הטיסה היתה מצויינת. בידוק מהיר ואדיב. דיוק בזמנים. לא גבו ממני כסף על עודף משקל. יפה שלא מתקטננים. גם בטיסה עצמה שרות טוב. אוכל טעים ונדיב. ובעיקר כדאי לטוס אל על כי באמת מרגישים הכי בבית בעולם.
טיסה נעימה ובטוחה
טסנו לחופשה במדריד עם טיסת אלעל. היה נעים מאוד! החל מהביקורת בשדה התעופה ובמשך כל הטיסה עצמה. עמדו בלוח הזמנים המתוכנן, שרות אדיב ונעים במשך כל הטיסה. הוגשה לנו ארוחה טעימה ושתיה, אפילו הוקרן סרט קולנוע, חילקו לנו שמיכות מפנקות. מומלץ.
שרות גרוע ומעליב
למרות צק אין מוקדם לא קיבלנו את המקומות שבהזמנה. טיסה 082 יצאה ללא שירותים תקינים. השרות בטיסה ביזיון...
עובדי החברה נותנים שירות רע באישור החברה
בטיסתי מבנגקוק לישראל זכיתי ליחס מחפיר מצוות הטיסה, אשר התעלם מתלונותי והקפיד לא לתת שירות במהלך כל הטיסה. התלוננתי כי לא ניתן להטות את הכיסא ותשובת מנהל הטיסה בלי למצמץ הייתה - בוודאי שניתן. כאשר צילמתי את המושב כעדות הפסקתי לזכות באופן מוחלט לשירות במהלך הטיסה וזכיתי ליחס משפיל מהדיילים. לתדהמתי, כאשר פניתי בתלונות, כולל תיעוד מצולם, לקשרי לקוחות של אלעל הם גיבו באופן מוחלט את צוות המטוס. הם כלל לא שקלו לבדוק ברצינות את תלונותי או לענות לי תשובות ענייניות.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite_menu_forumsSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress icon דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_tools