לפני כחודש בתי ראתה נעלי בובה בדגם שאהבה בסניף של ברמה של הגרנד קניון. מדדה נעל אחת, וכשביקשה את השניה הביאו את זאת שבתצוגה, אשר צבעה היה שונה מזו שבקופסה. בקשנו זוג אחר ואמרו שאין. שאלנו אם אפשר לברר האם יש בסניף אחר ואמרו שאין סיכוי, ולא בדקו במחשב או התקשרו לאף חנות.
במקרה היתיי בסינמול. עברתי ליד ברמה ולמזלי נכנסתי לחנות. ראיתי מוצגת את הנעל שביתי רצתה. שאלתי האם יש במידה, המוכרת האדיבה בדקה מיד והביאה זוג בקופסה.
שאלתי האם ניתן להחזיר במידה ויש בעיה (הרי קניתי בשביל בתי שלא הייתה נוכחת), ונאמר לי שניתן להחזיר תוך 48 שעות. שאלתי האם אפשר להחזיר בסניף אחר ולקבל את החזר כספי. מכיוון שלא היתה בטוחה פנתה למוכרת השניה בחנות, וזו ענתה שבוודאי, הרי הם רשת וכל הזיכויים מונפקים מהמשרד הראשי.
שמחת לב קניתי את הנעליים, ואפילו זכיתי בהנחה.
לשמחתי הנעליים היו טובות על בתי ולכן לא היה צורך להחזירן.