Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קאסה דל-פפה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 3:00
9:00 - 15:00
צפה בשעות הפעילות

מחפשים פיצה איכותית, משובחת וטעימה לשדרוג כל אירוע? מחפשים תחליף קליל, איכותי וטעים לארוחה? מסעדת קאסה דל-פפה מזמינה אתכם לחגיגת טעמים ייחודית הנשענת על מקצועיות, על אמינות, על איכות ועל טעם ייחודי ומאפשרת לכם לשדרג כל אירוע וכל ארוחה לחוויה מושלמת. כרשת מסעדות ותיקה ואמינה, המספקת את שירותיה מאז שנת 1972, אנו גאים ביכולתנו לספק לכם את הפתרונות הטעימים, המשובחים והאיכותיים ביותר ונשמח לעמוד לשירותכם לשביעות רצונכם המלאה!

עוד פרטים

מידע נוסף על קאסה דל-פפה

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

מסעדות

סוג המסעדה

מסעדות איטלקיות

מסעדות גלאט כשר

מסעדות צמחוניות וחלביות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות איטלקיות

מסעדות גלאט כשר

מסעדות צמחוניות וטבעוניות

מאפיינים נוספים

משלוחי אוכל

ארוחות עסקיות

אזור עישון

אפשרות ישיבה בחוץ

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות לאירועים במקום

אינטרנט אלחוטי

שירותי קייטרינג

כשר

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-8655993

פקס 08-8640913

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קאסה דל-פפה
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על קאסה דל-פפה

3
מחיר 3
אוכל 4
שירות 3
אוירה/משלוח 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אכזבה גדולה
אנו לקוחות ותיקים ומרוצים של קסה דל-פפה. לצערי בשנה החולפת (ואני מדגיש שזה רק בשנה האחרונה) חל שינוי דרסטי לרעה בטיב האוכל ובשרות. 1. קיבלנו שלוש פעמים פיצות קרות. 2. זמן המשלוח ארוך באופן קיצוני. אין כל סיבה שמשלוח ימרח על פני יותר משעה. פיצריה סמוכה (יחסית) מצליחה להגיע אלינו תוך כ 20 דקות או חצי שעה עם פיצות בוערות אש וטריות. 3. איכות הפיצות ירדה. הן לא עשויות בצורה סימטרית, קטנות יחסית לגודלן בעבר וחתוכות בצורה גרועה(לא סימטרית). לא נחזור לקנות שם שוב לצערי.
אוכל טעים,אך התמתנה אורוכה
הזמנתי משלוחים מהמקום הנ"ל מספר פעמים,אוכל במחיר סביר,מנות גדולות וטעימות,הבעיה היחידה זה המתנה די אאוכה כ 50+ דקות ולא מודיעים לך על כך.
מקום יפה
מסעדה באוירה ביתית. אוכלים שם הרבה המגוון עשיר, הזמנו לבית והגיע בזמן שבקשנו, חם. חסרונות- אין פינה שקטה, כל הזמן עמוס באנשים.
מושלם
הפיצה טעימה ומשובחת השירות טוב אך תצטרך לחכות כמה זמן עד לקבלת המנה שהזמנת המחיר סביר לגבי מנות בפיצריות אחרות אווירה נוחה אתה יכול לשבת או בפנים או בחוץ מה שנוח לך, עיצוב מדהים.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist