עסקים נוספים שנותנים שירות בהרצליה

מספר מקשר
072-2598510 זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
ספיר 7, הרצליה פיתוח הרצליה
(0)
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
מידע נוסף על גל-אור בע"מ
אזורי שירות
הרצליה
תחומי העסק
מוצרי חשמל
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על גל-אור בע"מ
1
דירוג כללי

Osnat
24/10/2019
1
שירות לקוי ביותר
מגיעחים עם המוצר ללא תיאום מראש. ממקרר תקול מגיעים ערב יום כיפור. כשבאו לאסוף מכיוון שהמקרר מקפיא נוזל ועושה קרח בפריזר ובמקרר שלוליות מסביב למקרר שוב ללא תיאום מתקשרים חצי שעה לפני מחכים 3 שעות ועדיין לא הגיעו כשלך האוכל בחוץ
aaa
06/08/2017
1
לא ממליצה
קניתי תנור טכנו גז , עדיין באחריות פחות משנה. כשקניתי על התקנה ,צינור ודאגו למכור משהו לקחו 270שקל. אני משתמשת בתנור בעיקר לירקות ודגים לא לבשרים וכמעט בלי שמן,, התנור פולט עשן . האוכל כמעט שרוף וטעם של עשן, כשהזמנתי את האחריות הטכנאי היה פחות מחמש דקות וטען שזה משמן. (אני מנקה עם חומר שהם דאגו למכור לי) ואף טען שגוף החימום מלוכלך ואסור לי לנגוע בו. האשים אותי ולא ניסה לתקן כלום. היה לי לפני זה תנור פשוט כ-15 שנה שהפעלתי אותו ולא שרף וגרם לאוכל להעשן. זה לא רק עניין של טעם אלא של בריאות. לא ממליצה לקנות משהו עם השירות שלהם
לקוח מאוכזב
13/09/2016
1
הרסו מיבש כביסה
מיבש כביסה נלקח לתיקון במעבדה (כי לא ניתן לתקן בבית?) תקלה החלפת קבל, חזר עם תוף רועד חורק ודופק
מחיר ביקור 250 (סביר)
קבל 100 (קצת יותר יקר עדין בגבול הסביר)
הובלה למעבדה וחזרה 120 שח לכל כיוון - קצת יקר
סה"כ 590 ש"ח למייבש בן שנה וחצי שעולה פי 3
Artur
07/12/2015
1
חבל , לא קונה שום מוצר חשמלי שהחברה הזאת נותנת שירות.
רכשתי כיריים אינדוקציה של TEKA , לאחר שנה התקלקלו, נשרף כרטיס ראשי .
וכמובן זה כבר לא באחריות , הכיריים היו חודש במעבדה, שלמתי כמעת 1000 ש"ח על החלק וביקור טכנאי, לאחר חודש אותה תקלה באותו מקום, גם כרטיס ראשי נשרף.
כבר שבועיים אני רודף אחרים להזמין טכנאי-כלום . "תשאיר פרטים ויחזרו .וברור אף אחד לא חוזר.
אני מיואש.
בקיצור , תבדקו מה אתם קונים ומי נותן השירות.
בהצלחה.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
עידית
11/06/2015
1.5
שרות
רכשתי מכונת מייבש בספטבר 2014 עם אחריות לשנה. במאי 2015 המכונה התקלקלה הזמנתי טכנאי שהגיע ומסר לי שנשרף הטרמוסטט החלק הפגום הוחלף אך לצערי, בהפעלה הראשונה הטרמוסטט נשרף כנראה בגלל בעיה במקור אחר במכונה. פניתי שוב והפעם הגיעו אחרי שבוע ואמרו שצריך להזמין חלק ושהם יצרו איתי קשר. לאחר מספר ימים שלא קיבלתי מהם שיחה פניתי אליהם והסברתי להם שאני טסה בקרוב ולא יהיה זמינה שבוע ושיצרו קשר עם בעלי. שבועיים לאחר מכן חזרתי וגיליתי שלא ייצרו איתו קשר וגם לא הגיע. לאחר שכבר הגיעו והביאו את החלק הסתבר שהביאו חלק שלא מתאים.
אני כבר 5 שבועות בלי מייבש הכביסה למרות שהמכשיר עדיין באחריות אני לא זוכה לשום שרות, ממש מתחת לכבל ביקורת.
לא חוזרים בטלפונים ואף כשוחחתי איתם היום כמהפעמים לא נותנים תשובות וגם לא נותנים שרות.- 2
- 1