רכשנו מצלמה בוואלה שופס שמספקת אחריות של הדר על המצלמה, עם המצלמה קיבלנו במתנה קורא כרטיסים אוניברסלי, נסענו לטיול ארוך בחו"ל שהמצלמה נרכשה רק בשבילו, וכבר לאחר מספר ימים כשרצינו לבצע גיבוי בחנות שם בחו"ל לתמונות גילינו שזה לא אפשרי להעביר דרכה תמונות למחשב, כשחזרנו לארץ ניסינו להעביר דרך הקורא כרטיסים החדש שקיבלנו והוא מחק לנו את כל התמונות. ביצענו שחזור במעבדה מקצועית שעלה לנו 1500 שקל , ולא כל התמונות שוחזרו, הגענו להדר על מנת לתקן את המצלמה ועל מנת להתלונן על הקורא כרטיסים, בעל המקום התנהג בצורה לא נעימה כלל וכלל, הסברנו לו את המצב והוא אמר שאם היינו מגיעים מראש הוא היה משחזר אצלו במקום וסביר להניח שהיה מצליח, אמרתי לו שלא הייתי מסתפקת בתשובה של "סביר להניח" ובטח שלא הייתי נותנת לו לגעת בכרטיס זיכרון עם המחשוב העלוב שיש להם שם לשחזורים, כי הם לא מתמחים בזה והתמונות נורא חשובות לי, והוספתי שזה לא אשמתנו שהקורא נדפק ושהמצלמה מלכתחילה לא העבירה תמונות, הוא כמובן התנער מאחריות והוסיף "את יכולה לתבוע אותי מצידי" ולא הסכים להשתתף בהוצאות של השחזור, המצלמה תוקנה אומנם , אבל היחס שלו והתשובות שלו ממש לא סיפקו אותי בתור קונה ואני לא אחזור לשם. בכסף של השחזור הייתי יכולה לקנות מצלמה יותר טובה.