Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
טוקופיה - תמונה ראשית
Opening_hours
** בחגים יש להתעדכן בשעות המופיעות באתר **
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על טוקופיה

אזורי שירות

נס ציונה

תחומי העסק

מסעדות

מאפיינים נוספים

מסעדות רומנטיות

חדר פרטי VIP

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות לאירועים במקום

אינטרנט אלחוטי

הזמנת מקום במסעדה אונליין

כשר

נקי מעישון

עוד פרטים

סגנון המסעדה

מסעדת שף

סוגי מטבחים ומאכלים

בשרים

דגים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9415906

טלפון נוסף 08-9389333

פקס 08-9389180

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טוקופיה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 32 חוות דעת על טוקופיה

4.8
ציון כללי 5
מחיר 4.3
אוכל 4.9
שירות 4.8
אוירה/משלוח 4.9
אווירה 5
שביעות רצון מהמחיר 4.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום מושלם!
מקום מושלם ואוכל טעים ברמה גבוהה ביותר. לא מאכזב אף פעם. תמיד משאיר טעם לעוד. השירות ברמה גבוהה
מומלץ מאד לאירוע איכותי
ערכנו אירוע בת מצווה בחדר פרטי לכ- 32 אנשים. האירוח היה מושלם. הפסיליטי מושקע ומכיל את כל מה שצריך להפקת אירוע איכותי. סידור שולחנות מכובד, שירות מושקע, קשוב ואישי המתחשב בסדר האירוע. האוכל רמה גבוהה, כל המנות טעימות מאד, מהראשונות עד הקינוחים. היו פתרונות לטבעוניים, מנות ילדים טעימות וכמובן הכל גם כשר. המחיר מאד הוגן לתמורה ושמחנו לפרגן גם מעבר עבור שירות יוצא דופן. ממליץ בחום לאירועים עד 35 איש (יותר מזה כבר עשוי להיות צפוף, ועדיף לשקול לארח בתוך המסעדה ולא בחדר הפרטי).
מסעדה בת 20 שנה-זה אומר הכל
עשינו אירוע פרטי בחדר VIP . היה מעולה. אפשר לבחור 4 רמות של תפריט לפי התקציב. אפשר להקרין מצגות והכל מושלם. לא פחות חשוב: יש חניה בשפע.
מצוין!
ישבנו במקום כמה חברים לחגוג יום הולדת, יחס מיוחד לגבי היום הולדת ( שמו לנו בלונים והוציאו לנו כמה צייסירים על חשבון הבית) המלצר ששירת אותנו היה אדיב ונחמד ונתן שירות מעולה , אוכל מעולה ובשר טעים! ממליץ בחום לאוהבי אוכל כשר או סתם לאוהבי אוכל טעים ואווירה נעימה!
מסעדה ברמה מצויינת
היינו במסעדה היום בערב נהננו מכל רגע ורגע! המחירים סבירים, השירות מצוין, הראשונות טעימות מאוד, אכלנו את האנטריקוט ועוד כמה מנות שהיו טעימות להפליא, הקינוחים מעולים. מומלץ מאוד!!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist