Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
logo

אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ

על השירות

תחומי העסק
ייצור מוצרי מיזוג אוויר ואוורור
אזורי שירות
ראשון לציון

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ
נווט

הצג חוות דעת גולשים (4 חוות דעת)

עמידה בזמנים
(4.5)
שירות
(3.3)
שביעות רצון
(3.3)
מחיר
(3.0)
איכות
(3.0)
מיון לפי:
(1.8)
20/04/2015
לא אמינים ביחס לשירותי תחזוקה
זה מזעזע שחברה כמו אלקטרה אינה רואה חובה לעמוד בהתחייבויותיה!! לקחת כסף הם יודעים אבל אחר כך שזה מגיע לשירות - לך תחפש אותם!!! בסוף 2013 רכשתי מקרר SBS של LIEBHERR. מדובר במקרר די יקר. במעמד התקנת המקרר הציע לי המתקין של אלקטרה לרכוש שירותי אחזקה של המקרר לתקופה של 5 שנים בעלות של כ- 4,000 ש"ח. למרות שאני בד"כ נמנע מלרכוש את חבילות התחזוקה הללו הפעם החלטתי לרכוש, בין היתר בשל שוויו של המקרר והמחירים היקרים של התיקונים, לרבות הפלסטיקה בתוך המקרר. הנציג הבטיח לי שהשירותים כוללים את "הכל הכול הכל" ואני לא משלם כלום עבור שום תיקון או החלפת חלק. שילמתי והנציג מילא תעודת האחזקה. אז שמתי לב שרשום על התעודה כי "לא כולל חלקים פלסטיים שהם קופסאות ותאים למיניהם למוצרי מזון". מיד כמובן ציינתי זאת בפניו ואמרתי לו שזה לא שהציג בפני רק כדקה קודם לכן. הנציג לא התבלבל וסימן בעט שלו שני קווים בצורת X גדול על כל הסעיפים ואמר לי ש זה לא רלבנטי" וכתוב בתחתית ש "סכום השתתפפות עצמית: לכל תיקון 0 ש"ח. הנציג הדגיש בקוו כפול מתחת למילים "כל תיקון" וציין שזה מה שקובע. הנציג היה נראה אמין ולא חשבתי שנציג חברה כל כך גדולה וידועה ינסה לרמות. בפסח האחרון ניסיתי לפרק את המגירות ונשברה פלסטיקה ב 2 מגירות. התקשרתי למוקד של חברת אלקטרה. בתאריך 12/4/15 הגיע טכנאי לבייתי. לקח לו שניה בדיוק כדי לקבוע שהנזק לא מכוסה. סיפרתי לו את האמור לעיל ועל התחייבות הנציג ואף הצגתי בפניו את התעודה עם ה X הגדול. הדברים לא הרשימו אותו, אבל הוא נתן לי לשוחח עם האחראי עליו, מר איציק אסידו. איציק אמר שיבדוק את הדבר. לאחר שלושה ימים התקשר אלי איציק עם תשובה שלילית אך ציין כי אני יכול לרכוש את החלקים בכסף מלא.
קרא עוד
הסתר
חמי שמואלי - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist