זה מזעזע שחברה כמו אלקטרה אינה רואה חובה לעמוד בהתחייבויותיה!! לקחת כסף הם יודעים אבל אחר כך שזה מגיע לשירות - לך תחפש אותם!!!
בסוף 2013 רכשתי מקרר SBS של LIEBHERR. מדובר במקרר די יקר.
במעמד התקנת המקרר הציע לי המתקין של אלקטרה לרכוש שירותי אחזקה של המקרר לתקופה של 5 שנים בעלות של כ- 4,000 ש"ח.
למרות שאני בד"כ נמנע מלרכוש את חבילות התחזוקה הללו הפעם החלטתי לרכוש, בין היתר בשל שוויו של המקרר והמחירים היקרים של התיקונים, לרבות הפלסטיקה בתוך המקרר.
הנציג הבטיח לי שהשירותים כוללים את "הכל הכול הכל" ואני לא משלם כלום עבור שום תיקון או החלפת חלק. שילמתי והנציג מילא תעודת האחזקה.
אז שמתי לב שרשום על התעודה כי "לא כולל חלקים פלסטיים שהם קופסאות ותאים למיניהם למוצרי מזון". מיד כמובן ציינתי זאת בפניו ואמרתי לו שזה לא שהציג בפני רק כדקה קודם לכן.
הנציג לא התבלבל וסימן בעט שלו שני קווים בצורת X גדול על כל הסעיפים ואמר לי ש
זה לא רלבנטי" וכתוב בתחתית ש "סכום השתתפפות עצמית: לכל תיקון 0 ש"ח.
הנציג הדגיש בקוו כפול מתחת למילים "כל תיקון" וציין שזה מה שקובע.
הנציג היה נראה אמין ולא חשבתי שנציג חברה כל כך גדולה וידועה ינסה לרמות.
בפסח האחרון ניסיתי לפרק את המגירות ונשברה פלסטיקה ב 2 מגירות. התקשרתי למוקד של חברת אלקטרה.
בתאריך 12/4/15 הגיע טכנאי לבייתי. לקח לו שניה בדיוק כדי לקבוע שהנזק לא מכוסה. סיפרתי לו את האמור לעיל ועל התחייבות הנציג ואף הצגתי בפניו את התעודה עם ה X הגדול.
הדברים לא הרשימו אותו, אבל הוא נתן לי לשוחח עם האחראי עליו, מר איציק אסידו. איציק אמר שיבדוק את הדבר.
לאחר שלושה ימים התקשר אלי איציק עם תשובה שלילית אך ציין כי אני יכול לרכוש את החלקים בכסף מלא.