Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

חברות תעופה

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6902222

פקס 03-6991390

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ

3.5
ציון כללי 3.5
שירות 4
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
טיסה מהירה ונעימה
הגענו לשדה דב לטיסה לאילת. איש הבטחון תשאל אותנו את השאלות הנחוצות ונכנסנו למתחם השדה. נציגת ארקיע בדלפק, היתה מאוד נחמדה ואדיבה. שיבצה אותנו במקומות ישיבה טובים. הטיסה יצאה בזמן. צוות הדיילים במטוס היה אדיב וקשוב. הטיסה ארכה 35 ד' בלבד, פחות זמן מאשר להגיע מהבית לשדה התעופה. המזוודות הגיעו מהר לאחר הנחיתה, כך שלא היה כל עיכוב.
שירות טוב
אני מזמינה המון טיסות דרך ארקיע מתל אביב לאילת וברוב הפעמים השירות שלהם טוב, אנשי השירות נחמדים וסבלניים. הטיסות יוצאות בזמן (למעט פעם אחת שהטיסה התעכבה יותר משעה). המחירים לפעמים נורא יקרים אבל לרוב אני טסה במוצאי שבת שהמחירים נמוכים והגיונים לכל כיס.
החוויה הייתה שלילית אך תלונתי טופלה לשביעות רצוני
הזמנו 2 כרטיסי טיסה לאילת לנופש של העבודה. למרות ששדה התעופה בחיפה קטן והיו מעט אנשים יחסית עמדנו זמן ממושך ולא מובן בהמתנה בתור. במהלכו כבר נודע לי מדיבורים בין אנשים שהם מתכננים להטיס את במזוודות שלנו בטיסה נפרדת אבל אף גורם רשמי לא אמר זאת מפורשות עד שלא ניגשתי ושאלתי וגם אז נאמר לי במפורש שיעשו רשימה של כל מי שהמזוודה שלו לא תעלה למטוס. בנוסף עקב מזג האויר (רוחות) נאלצנו לנחות בשדה דב לרדת מהמטוס להמתין על אוטובוס עד שיתדלקו את המטוס מה שהוסיף עוד עיכוב של כמעט שעה לטיסה. עדיין לא התלוננתי.. הגענו לאילת - רשימה כמובן לא עשו וכולנו נאלצנו להמתין ולקוות שהמזוודה תגיע. לא הגיעה. מציג ארקיע התחיל לנסות לרשום את פרטי הנוסעים והכל בחוסר סדר גדול ובלגן שלם. הובטח לנו שהמזוודות יגיעו למלון לא הרבה אחרינו. המזוודה לא הגיעה. עברה שעה - שעה וחצי. התקשרתי לשאול מה קורה? אמרו לי שהמזוודה שלי לא עלתה על המטוס ותגיע רק ב20:00. אז אני באילת בלי בגדים, בלי בגד ים וכד' לבושה בבגדי חורף ומגפיים וכל מה שיש לנציגה בטלפון להגיד לי זה - שאין לה מה להגיד לי.. המזוודה הגיעה רק אחרי 22:00 בלילה. ויום שלם מתוך 3 ימי נופש נהרס לחלוטין. אחרי שנרגעתי (פחות או יותר) כתבתי מכתב תלונה לארקיע ולשמחתי תלונתי התקבלה וזכיתי להחזר עבור הדברים שנאלצתי לרכוש על מנת להעביר יום שלם ללא חפצי האישיים שהיו במזוודה.
זלזול מוחלט בלקוחות
מילא איבדו את המזודות מאילת לבן גוריון,אבל 3 ימים ואין מענה ,תשובה ,יחס,בכל זאת לא במה אשמנו ?
מרכז הזמנות גרוע
במשך יומיים אני ניהלתי שיחה עם נציגה בשם אירנה בטלפון רציתי להזמין נופש וטיסות לאילת .הובטח לי נופש ואת המחיר רק נאמר שעל הנציגה לקבל אישור מבית המלון,למחרת בשעה 19:40 התקשרתי ולא הצליחו לסדר לי את המלון המבוקש שהיתי צריכה להזמין לבדי שהנציגה שומעת זאת,אני לא התאכזבתי ככה הרבה שנים . הגעתי למצב של בכי ותסכול שעד השעה 22:00 לא סיפקה לי שרות רק תסכול וחוסר אונים ושבקשתי את האחראי נאמר לי שהוא יצא.בסוף עשיתי הכול בעצמי דרך האתר בושה לארקיע במחלקת הזמנות
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist