השארתי שעון לתיקון אצל תכשיטי יד הזהב בתחילת חודש יוני 2012, נכון לסוף חודש יולי השעון עוד לא אצלי משום שתוקן פעם אחת בצורה לא מספקת והוחזר לתיקון נוסף.
מבחינת התיקון אי אפשר להאשים את יד הזהב כי הם לא מבצעים אותו אבל מבחינת התנהלות מול לקוח - השירות פשוט מביש.
אם אני לא הייתי מתקשרת אליהם אחת לשבוע לוודא שהשעון בתהליכי תיקון אני בטוחה שהוא היה נשאר שם חודשים. התחושה היא שתפקידם בנושא התיקון הוא תיווך בלבד והם מבצעים אותו בצורה איטית, משום שאין רווח כספי בנושא.
היום נציגת השירות ההתקשרה אליי ושמה אותי בהמתנה מספר דקות עד שהתפנתה. במהלך השיחה היא ניהלה שיחה נוספת בזמן שנאלצתי לחכות על הקו. בסופו של דבר נאמר לי שהתיקון ייקח לפחות עוד שבועיים כי היה צורך להזמין חלק שניזוק. כששאלתי אם יחייבו אותי על החלק הניזוק היא לא ידעה לתת לי תשובה. בנוסף היא לא אפשרה לי לסיים משפטים ואף איימה שתנתק לי את השיחה.
בסופו של דבר אני מבצעת את תהליך התיקון מול הספק ישירות. חנות "יד הזהב" הוכיחה שהיא מיותרת ואפילו מעכבת את כל התהליך.
לסיכום, ייתכן ושירות המכירה של החנות מעולה אבל כלקוחה של שירות התיקונים נתקלתי בשירות איטי ולא אמין. לפעמים עדיף לעבוד מול היבואן ולא דרך חנות שיש לה יותר מדי לקוחות בשביל שתוכל להתנהל כמו שצריך.