Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קפה בורדו - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
7:30 - 23:30
צפה בשעות הפעילות

מסעדת בורדו נקראת על שם העיר "בורדו" שבצרפת.
האוכל נעשה ע"י שף שלמד ב"גורדון בלו" שבצרפת.
מסעדה באווירה טובה וניחוחה. אוכל טעים כיד המלך

מידע נוסף על קפה בורדו

אזורי שירות

נהריה

תחומי העסק

מסעדות

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9441316

טלפון נוסף 04-9514079

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קפה בורדו
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על קפה בורדו

4
ציון כללי 5
שירות 4
אוכל 4
אווירה 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מסעדה חלבית מצויינת!
מסעדה כשרה חלבית ! מאוד טעינה , שירות אדיב ! מאוד נהננו
בורדו
אז ככה, ישבנו במסעדה עם המשפחה. הזמנו מספר דברים ובינהם סלט חלומי מוקפץ. האמת לא אהבנו את האוכל, אבל אני חושבת שזה עניין של טעם. המלצר היה אדיב מאוד ושירת אותנו כמו שצריך.
אוכל טעים
בן זוגי ואני הזמנו במקום מוקפץ חלומי- הסלט היה ממש ממש טעים, בנוסף מבחר הטוסטים מצוין ואווירה של בית קפה צרפתי, ממש מומלץ!
חוויה ממוצעת לחלוטין
ישבתי במסעדה עם בן זוגי ואחותו ולמרות שהעיצוב של המסעדה ממש נעים לעין החוויה הייתה ממוצעת לחלוטין. האוכל אומנם טעים אבל לא ייחודי, האווירה באמת נינוחה אבל רגילה לכל מסעדה אחרת. לא ראיתי קשר בין שם המסעדה למאכלים שבה שכן לתפריט אין שום סממן צרפתי אלא אוכל ישראלי שמגישים בעוד הרבה מקומות. בקיצור, היה לנו ממש נחמד אבל לא משהו מיוחד.
ביקור בקפה בורדו
אתמול הגענו לקפה בורדו, לא בפעם הראשונה. לטעמנו, זוהי אחת המסעדות הטובות בנהריה. הזמנו לזניה חצילים ובטטה - אמנם המנה לא זולה (54 ש''ח), אבל בהחלט טעימה מאד - זוהי אחת הלזניות הטובות שיצא לנו לטעום לאחרונה. גם הוופל הבלגי שהזמנו לקינוח (40 ש''ח) היה טוב. המנות הגיעו תוך פרק זמן סביר, והשירות היה אדיב. נשמח לחזור למקום פעם נוספת.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist