Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קונדיטוריה שני - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
7:00 - 23:59
7:00 - 15:00
מצאת השבת - 23:59
צפה בשעות הפעילות

תחומי שירות

עוגות מוכנות עוגות לאירועים הזמנת מאפים לאירועים מאפים ללא סוכר

מידע נוסף על קונדיטוריה שני

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

קונדיטוריות

שירותים מיוחדים

שירותי אפייה בהזמנה מראש

סוגי עוגות ומאפים

עוגות אגוזים

עוגות אישיות

עוגות בחושות

עוגות גבינה

עוגת מוס

עוגות מיוחדות

עוגות קצפת

עוגות קרם

עוגות שוקולד

עוגות שכבות

עוגות שמרים

עוגות תפוזים

עוגיות

פחזניות

עוד פרטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9441027

טלפון נוסף 04-8322066

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קונדיטוריה שני
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 21 חוות דעת על קונדיטוריה שני

3.8
ציון כללי 3.9
מחיר 3.7
אוכל 3.9
שירות 4.1
אוירה/משלוח 4
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
סופגניות
השנה היה קשה לקנות סופגניות בשני סניף נו"ש. לפני נר ראשון לא הצלחתי לתפוס אותם בטלפון. הגעתי לסניף אחה"צ ונאמר לי שאין סופגניות. בסופו של דבר הגעתי יום אחר לסניף בבוקר כדי להזמין סופגניות מראש ליום מסוים. השנה היה מגוון רחב של סופגניות, אבל לטעמי פחות טעימות משנים קודמות.
נחמד
ארוחת בוקר חמודה. מקום נחמד. סה"כ חוייה טובה לא משהו מיוחד מעבר לשאר ארוחות הבוקר בסביבה.
עוגת קראנץ טעימה
הגעתי לקונדיטוריה שני שבנווה שאנן, ברחוב טרומפלדור, כדי לקנות עוגה. היה שישי בבוקר, והמקום היה הומה. היה תור בקופה, אבל דאגו להפעיל 2 קופות כדי לשרת ביתר מהירות. היה מבחר גדול של עוגות. בחרתי בעוגת קראנץ חלווה שוקולד, שקבלה מחמאות מהאורחים.
סופגניות
השנה שני הציגו מבחר רחב ומגוון של סופגניות. בנוסף לסופגניה הקלאסית ממולאת עם ריבה מוצעות סופגניות במילויים וציפוים עשירים. הסופגניה הטעימה ביותר היא סופגנית ציז קייק בראוניס, ממולא בקרם מסקרפונה (הרבה מילוי) ומצופה בבראוניס.
טוב
הגעתי לקונדיטוריה על מנת לרכוש עוגה ולקחת אותה. השרות במקום היה מצוין והיה מבחר רב של עוגות לבחור מהן. לצערי הקונדיטוריה הפכה לבית קפה לכל דבר מה שגרם לעיכוב בהזמנה שלי (בעבר היתה קונדיטוריה עם קופה בלבד שעבדה בעיקר על משלוחים) מחיר העוגה היה לא זול אך מאוד טעים. בסך הכל נחמד.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist