Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
logo

אמריקן סליפ

על השירות

תחומי העסק
מזרנים
אזורי שירות
כפר סבא
זמינות
פתוח בשישי
שפות שירות נוספות
אנגלית
רוסית
להמשך קריאה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אמריקן סליפ
נווט

הצג חוות דעת גולשים (3 חוות דעת)

זמינות
(5.0)
ציון כללי
(3.7)
שירות
(3.7)
איכות
(3.7)
שביעות רצון מהמחיר
(3.7)
מיון לפי:
(1.0)
05/05/2025
אזהרה לצרכנים! שירות גרוע, יחס מזלזל ומוצרים שלא מחזיקים מעמד – אל תתקרבו! לפני כ-4 שנים רכשתי מזרן מהחברה עבור סבא וסבתא שלי, זוג פנסיונרים. המזרן הגיע עם הבטחה ל-10 שנות אחריות. אחרי 4 שנים בלבד – המזרן שקע בצורה קשה משני הצדדים. פניתי לפני כמה חודשים לשירות הלקוחות – שם נמסר לי שהאחריות כוללת תיקון בלבד, אבל אני צריכה לשלם 440 ש"ח על הובלה. באתר שלהם – עלות ההובלה היא 220 ש"ח בלבד. למה האחריות עולה כפול? בנוסף, נציגה מהחברה הציעה לי טרייד אין על המזרן הקיים. אחרי התייעצות עם סבא וסבתא, החלטנו שזה פתרון טוב (בתקציב של עד 1000 ש"ח כי אין להם אופציה לשלם יותר) אבל כשחזרתי אליהם – נאמר לי פתאום שלא קיימת אופציה כזו. כלומר – הציעו הצעה, ואז התכחשו לה כאילו לא הייתה! פרסמתי ביקורת על ההתנהלות הזו – ומיד יצר איתי קשר מנהל החברה והפציר בי להוריד את הביקורת ואיים שיתבע אותי. בתמורה, הוא הבטיח "לטפל בזה", אך בפועל חזר על אותה הצעה שכבר ניתנה בעבר – בלי כל פיצוי על ההתנהלות, הזמן והטרטור. אני מצטערת על הרכישה הזו, ולא ממליצה עליהם. האחריות מתבררת כחלקית, התנאים משתנים משיחה לשיחה, והשירות – מתסכל. במקום לקחת אחריות, החברה עסוקה בלהתנער ומשתמשים באיומים משפטיים כדי להשתיק ביקורת לגיטימית. שורה תחתונה: מוצרים באיכות ירודה – לא החזיקו אפילו חצי מתקופת האחריות שירות לקוחות מתסכל – מבטיחים דברים, ואז מתנערים ניסיון השתקה – במקום לקחת אחריות, דורשים להסיר ביקורת בתמורה ל"טיפול" עמלות מופרכות – 440 ש"ח "על אחריות", כשבאתר זה חצי מזה אני מתחרטת שרכשתי מהם, וממליצה בחום להתרחק מהם. אל תיפלו בפח הזה. תחפשו מקום שמכבד את מה שהוא כותב ומתחייב עליו.
קרא עוד
הסתר
Nik - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist