Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail

קולנוע לב

אודות

בתי קולנוע לב מנוהלים על ידי גיא שני והוקמו ע"י איז'ו ונורית שני, שאומרת כי "מלכתחילה האמנו שהקהל הישראלי הוא קהל איכותי שאוהב סרטים טובים, התפקיד שלנו היה רק לתת להם מקום, בית, שיהווה מסגרת לאותו קהל הצמא לתרבות". לאורך השנים מזהה הקהל בארץ את בתי קולנוע לב עם איכות ותוכן מקורי ומרענן של סרטים טובים. סרטים שהם בעלי אמירה אישית ואמנותית, של מיטב יוצרי הקולנוע בעולם.אנו מרגישים שיש לנו מחויבות אמיתית לקהל שלנו, זה מתבטא ביחס שאנו בוחרים להעניק לו, החל בבחירת הסרטים דרך נוחות המושבים, סידורי החניה וכלה בזה שאנחנו רוכשים לו כבוד ולא מקרינים חצי שעה של פרסומות מעצבנות לפני הסרט, עבורו הוא רכש כרטיס.

הצג חוות דעת גולשים (1 חוות דעת)

ציון כללי
(2.0) (1)
מיון לפי:
(2.0)
10/11/2011
זלזול בעובדים עלול לפגוע גם בהנאת הלקוחות
ביום שלישי, ה-8.11, התחשק לי לראות סרט בקולנוע הקרוב לביתי. חשבתי לתומי, כי באמצע שבוע אין צורך להזמין מראש ולספוג את העמלה על כך וכי מספיק להגיע לקופות הקולנוע בזמן. הסרט היה אמור להתחיל ב-19:00, כאשר יש פרסומות של בערך 10 דקות. כשהגעתי, בשעה 18:45, היה תור ארוך מאד לפניי. כשהתקרבתי אל הקופות, הבנתי מדוע. הרמקול של אחת הקופאיות לא עבד, והאחרונה נאלצה לצעוק מבעד לזכוכית, דבר אשר כמובן לא עזר וגרם ללקוחות להתעצבן עליה, על אף שאין זו אשמתה. כשהגיע תורי אותה קופאית הייתה פנויה ושאלתי אותה מה קרה למיקרופון. בתגובה היא חייכה אליי חיוך חצי מיואש ואמרה שהמיקרופון התקלקל אתמול וטרם תיקנו אותו. משפט זה מאד עיצבן אותי. איך מצפים מקופאית בקולנוע שתעבוד ללא מיקרופון?! לאחר מכן היא ניסתה למכור לי מנוי. המנוי עצמו מאד משתלם ונוח למי שמגיע הרבה לרשת לב, אבל כבר לא הייתה לי סבלנות ורציתי להיכנס לסרט. כך יצא ששילמתי 38 שקלים לכרטיס, כאשר בתור סטודנטית יכולתי לשלם עליו 25 ש"ח באמצעות מנוי סטודנטים. אם רק הרשת הייתה מתייחסת ברצינות לעובדיה, הייתי עושה מנוי אחרי הסרט. אבל לא רציתי לפרנס את הרשת יותר ממה שכבר פירנסתי באותו יום. לכן, מוסר ההשכל הוא לא להגיע לבתי עסק אשר מזלזלים בתנאי ההעסקה של עובדיהם. הקופאית עשתה את עבודתה בצורה מסורה, אבל לשם מה? בשביל שכר מינימום סביר להניח. בושה וחרפה. הייתי צריכה ללכת לסינמה סיטי...
קרא עוד
הסתר
user25380 - תמונה
  • 1

על השירות

תחומי העסק
בתי קולנוע
אזורי שירות
תל אביב
תחומי שירות
מנויים לסרטי קולנוע
הקרנת סרטי בוקר
הקרנת סרטי ערב
רכישה מקוונת לכרטיסי קולנוע
מותגים ורשתות - קולנוע
קולנוע לב
התמחויות ושירותים נלווים
מתחם קולנוע לאירועים פרטיים
זמינות
פתוח בשישי
פתוח בשבת
פתוח במוצ"ש
להמשך קריאה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קולנוע לב
נווט
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist