לפני יותר מחודש הזמנתי מיקרוגל מהאתר.... המיקרוגל לא הגיע ובמשך כמה ימים מורחים אותי בשירות לקוחות (שהדבר האחרון שהלקוח מקבל שם זה שירות) ולא מבטלים לי עסקה למרות שחרגו מימי העסקים שהובטחו לי בהזמנה.
בקיצור לא להזמין מחברות גדולות ככה יותר קל להתעלם מהצרכן הקטן
קניתי שואב אבק רובוטי באלמ מול החוף חדרה נכנסתי בכוונה לקנות איירובוט המוכר שכנע אותי לקנות סמסונג נכנעתי לשיכנועו בתאריך 17.5 בצעתי את הרכישה לאחר שבועיים בהם המכשיר עבד פעמיים שלוש המכשיר הפסיק לעבוד הגעתי עם המכשיר לחנות ובתאריך 7.6. הוא נשלח לבדיקה ותיקון היום התאריך הוא 1.7 ועדיין אין מכשיר כאשר אני מתקשרת לברר אני מקבלת צעקות של מה את רוצה תחכי בסבלנות אני בודק וחוזר אליך (אף אחד לא צלצל חזרה) כאשר שאלתי מה זמן התיקון לפי החוק נאמר לי שזה 30 ימי עסקים (שקר הזמן הוא 14 ימי עסקים) כאשר בקשתי ביטול עסקה או את אותו מוצר רק חדש נענתי בסירוב ולגלוג.
בסוף שלחו את המכשיר ללא תשובות מספקות הובטח לי שמנהל שרות לקוחות יצור איתי קשר אך זה לא קרה ביום שהמכשיר חזר דיבר איתי מנהל הסניף בטלפון ולאחר דין ודברים שהוא מגלגל את האחריות לחברת התיקונים פלטתי אמירה נבזית ולא במקום(יש לציין שאני בעלת מוגבלות נפשית והאמירה נאמרה כלאחר יאוש ואני מצירה על כך)
יחד עם זה אני מרגישה שזרקתי את עמלי לחינם.
אני למדתי לקח חשוב ואשמח להעביר אותו הלאה במיוחד לאנשים בעלי צרכים מיוחדים.
קניתי מגהץ מתוצרת tefal והבטיחו לי שכל בעיה תסודר מולם לאחר שהתחילו בעיות פניתי בתאריך הנ"ל ושלחו אותי ליבואן משם הכל הסתבך וכל אחד גלגל אחריות על השני