המשביר לצרכן הינו בית הכלבו הגדול והמוביל בישראל, מונה 39 סניפים שנמצאים בקניונים ובמיקומים מרכזיים בכל רחבי הארץ ומציע מגוון עשיר של מותגים מובילים באיכות בלתי מתפשרת. קוסמטיקה, אופנת נשים גברים וילדים, ספורט, בגדי ים, הלבשה תחתונה, טקסטיל, כלי בית, נעליים, אביזרי אופנה, מוצרי חשמל, תכשיטים, צרכי נסיעה ועוד.הרשת גם מפעילה את 365 club מועדון הלקוחות הגדול במדינה המונה מעל 633,000 בתי אב שנהנים ממגוון הטבות ומבצעים בלעדיים לאורך כל השנה.
חיפשתי מתנות כדמי חנוכה לנכדים. הגעתי למחלקת הילדים ושם היו מעילים במבצע של 1+1 וכך גם שאר הביגוד. גם במחלקת הנשים אפשר היה להנות מאותו המבצע. יש הרגשה של חג במשביר, חג החנוכה שמתקרב. הסניף גדול, בן 2 קומות עם מדרגות נעות להתניידות בין קומה לקומה.
אבל עם כרטיס מועדון זה הופך לסביר. השרות
של המוכרות בינוני. יש מהן ממש אדיבות ונכונות לעזור אבל יש אחרות ממש לא נחמדות ואפילו אנטיפתיות
שרות לאחר הקניה מצוין!! קניתי 2 סטים של צלחות וכשפתחתי בבית חלק מהצלחות היו בדוגמא שונה . המנהל דאג לשליח עד הבית שהחליף לי את המוצר וכל זאת יום לפני פסח בשיא העומס והלחץ!
קנינו מוצר והחזרנו כי לא היה מתאים.אחרי מלא ניירת הבטיחו שיזכו את כרטיס האשראי.
עברו 4 חודשים ולא זיכו אותנו.
נגשנו למזכירות והפקידה הבטיחה שיטופל.
לא דובים ולא יער.
ניסינו להתקשר 039244380 אבל לא עונים.
המשביר ע ל ה פ נ י ם!
לא ממליץ להיכנס לשם.שירות גרוע בהחלט!
מנהל הסניף לא נותן מענה, וגיבוי לעובדים והמחירים יקרים מאוד
בקניה הבטיחו שאוכל להחליף את המוצר כי לא הייתי בטוחה.
חזרתי תוך פחות מ24 שעות בהם לא הוצאתי את המוצר מהשקית,
העבירו אותי מקופה לקופה בטענה שצריך חתימה של המחלקה שקניתי ממנה.
לבסוף לא הסכימו להחליף ומנהל הסניף לא הקשיב בכלל ולא נתן גיבוי להבטחת העובדת שלו.
כשחזרתי הבייתה שמתי לב שכשלקחו העובדים את המוצר להראות למנהל הסניף ליאון הוא הוציא את המדבקה שמראה שהמוצר לא היה בשימוש והדביק אותה במקום אחר , כנראה שמר לעצמו לביטחון אם אעשה "בעיות" ויצטרך להחזיר למדף, לא אחזור לשם.