המותג רויאלטי נולד בשנת 1994 ובסיסו היה רעיון חדשני, מהפכני ממש.תכשיטי זהב ויהלומים - לא לעשירים בלבד.המותג רויאלטי שם לעצמו למטרה, לאפשר לקהל רחב ככל שניתן לרכוש תכשיטים מעוצבים ואופנתיים, במחירים נגישים במיוחד,תוך הענקת חווית קנייה בסטנדרטים גבוהים.המותג רויאלטי שם לעצמו כמטרה להציע ללקוחותיו את הקולקציות המקוריות והיפות ביותר ולשם כך, קברניטי החברה מבקרים כדרך קבע בתערוכות העיצוב הנחשבות בעולם. שואבים השראה, מתעדכנים באופנות הכי חמות ומביאים את כל מה שמיוחד בעיצוב העולמי.
בתור פתח תקוואית, אני אוהבת לבקר בחנות הזאת הרבה.. מאד אוהבת את מגוון התכשיטים הנרחב שיש להם.. וגם מבחינת שעונים, יש שם כמה וכמה מותגים ששווים את ההוצאה.
בתאריך ה 24.1.17 רכשתי צמיד זהב מהסניף ברויאלטי פתח תקווה. אפשר להגיד שאני פשוט מרגישה אכזבה. רכשתי צמיד יקר אבל ידעתי שהאיכות והשירות שויים. אז טעיתי. הגעתי אחרי שבוע בלבד שענדתי את הצמיד על היד ולמרבה הפתעתי נוצר סדק בגודל של כ-חצי סנטימטר על הצמיד. כשבאתי לחנות והתלוננתי על העובדה שרק אחרי שבוע שקניתי את הצמיד וכבר הוא פגום הם סירבו בתוקף להחליפו והסכימו רק לקחת אותו לתיקון. לאחר 6 ימים קיבלתי טלפון שלא ניתן לתקן את הצמיד ואין מה לעשות איתו. התקשרתי לשירות לקוחות, קיבלתי מענה אנטיפטי וחסר כל הבנה. איך יכול להיות שאחרי שבוע שהתנהלתי עם התכשיט באופן רגיל(ואני רגילה לענוד תכשיטים ואני יודעת איך להתנהג איתם על מנת לשמור עליהם) וזה מה שקורה לו?? למה אין מענה? למה אתם נחמדים רק כשקונים? אני חייבת לציין שגם אח של בעלי שקונה שם המון וגם ההורים שלו היו המומים מהמקרה. אין ספק שזו הפעם האחרונה שנקנה משם כולנו. פשוט אכזבה. אומנם יש אחריות אך אין מה לעשות איתה. כל מי שסיפרתי לו היה המום מהמקרה. שכן אתם חברה שמייצרת תכשיטים איכותיים. כל מה שהיה למוכרים להגיד זה שזהב זה חומר גמיש. יש לי המון תכשיטי זהב ובחיים לא קרה לי מקרה כזה. שבוע אחד שהצמיד עליי והוא פגום. אכזבה!!!!!!!!!!