על השירות
תחומי העסק
כלי בית ומטבח
אזורי שירות
רעננה
מפה
הצג חוות דעת גולשים (2 חוות דעת)
איכות
(3.5) מחיר
(3.0) זמינות
(2.5) שביעות רצון
(2.5) שירות
(2.5) מיון לפי:
חוות דעת של Anat Ashkenazi Naory
(1.4)
14/09/2015
חווית קנייה לא נעימה ב"ששת" רעננה
מבקשת להביע את חוות דעתי בעקבות רכישת מוצרים בחנות המוזכרת.הזמן-יום ראשון ערב ראש השנה. השעה- בין 10:30 ל11:00 . בחנות מספר לקוחות {אינה עמוסה).
בחרתי מספר מוצרים ונגשתי לשלם עבורם בקופה בה עמדו גבר ואישה.
שלמתי ובקשתי לארוז באריזת מתנה שלושה מוצרים. עד לשלב זה הכל תקין.
בעוד המוכרת אורזת שאלתי שאלה פשוטה האם אוכל לקבל לכל מתנה שקית נפרדת?
או אז , הביטה בי המוכרת בזעף וענתה בחוסר סבלנות "רגע! חכי ! עוד לא גמרתי לארוז!!!שאלתי את המוכרת מדוע היא עונה לי בטון כזה? והוספתי שאני חשה שאין לה סבלנות ולא תודעת שירות. באותו הרגע הצטרף לחגיגה בעל החנות ע"פ הבנתי, ושאל אותי אף הוא בטון תוקפני ? "מה אני חושבת לעצמי ? שלא אקבל שקית אריזה?".
מיותר לציין שלא הצלחתי להבין במה חטאתי שאלתי שאלה תמימה . הוספתי והבעתי את דעתי על אופן השירות הלקוי ויחסם ללקוחות . המוכר המשיך אף הוא לנסות ל"חנך" אותי והמשיך לכעוס "מה את חושבת לעצמך?! כשאת שואלת אם תקבלי שקית. וכל זאת לעינהם של לקוחות משתוממים נוספים בחנות.
הבנתי לתומי שמתרחש כאן שיח חרשים.... בעל החנות והמוכרת לדעתי הצנועה , רחוקים מאוד מלהעניק שירות אדיב וסובלני ללקוחותיהם .
בהרגשה קשה עזבתי את החנות ובדיעבד הצטערתי מאוד שסיימתי את תהליך הרכישה.
לא אקנה שוב בחנות "ששת" כלי בית ברחוב בר אילן ברעננה.
תודה ל"זאפ קלאב" על האפשרות שפתחו בפני קהל הלקוחות להביע חוות דעת על בתי העסק. לא אשכח גם להביע כאן חוות דעת חיובית ומפרגנת על בתי עסק שראויים לכך.
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת
- 2
- 1
