Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
logo

עולם השינה

על השירות

תחומי העסק
רהיטים
אזורי שירות
ראשון לציון

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עולם השינה
נווט

הצג חוות דעת גולשים (4 חוות דעת)

מחיר
(1.0)
זמינות
(1.0)
שביעות רצון
(1.0)
שירות
(1.0)
איכות
(1.0)
מיון לפי:
(1.0)
30/10/2015
לא אמינים, לא מקצועיים
רכשתי מזרן קינג קוייל רלקס בקיץ. בעת הקניה המוכר הבטיח שאין בעיה להחליף את המזרן תוך חודש במידה ולא יתאים ובתנאי שהמזרן עדיין בניילון. כשקיבלנו את המזרן תוך שבוע הבנו שהוא לא מתאים לנו. הורדנו את המזרן, שמנו את הישן והתקשרתי לחנות. המוכר אמר "אין בעיה, תבחרו מזרן אחר, אזמין לכם". חיפשנו בחנויות, בחרנו במזרן טרזר,עמינח. התקשרתי למוכר, אמרתי לו את הדגם והתברר שהחנות לא יכולה לספק מזרן כזה. ברגע הזה רציתי לבטל את העסקה, לקבל את הכסף בחזרה ולרכש את המזרן שאהבנו בעמינח שמחירו בערך 8000 ש"ח. המוכר אמר שיבדוק את האפשרות הביטול ויחזור אליי. חיכיתי כמה ימים, המוכר לא חזר אליי. התקשרתי לשאול מה קורה, המוכר טען שמחיר הביטול הוא 700 שקל. והציע מזרן אחר, גם של עמינח דגם דיימונד. תיאר שהמרן הזה מאוד דומה לטרזר, רק עולה הרבה יותר פחות, לערך 6500 ש"ח. היה לי מאוד חבל להפסיד 700 ש"ח, הסכמתי. הלכנו עם אשתי שוב לחנויות, מצאנו את הדגם, שכבנו, בדקנו והחלטנו לקחת. הודעתי למוכר על הסכמתי ושאלתי כמה יעלה לי. לאחר משא ומתן ממושך הסכמנו על 6150 ש"ח. המוכר אמר שהוא מזרים הזמנה, שאלתי אותו מה עם הפרש המחירים, הייתי צריך להוסיף עוד 1150 ש"ח. המוכר אמר לא לדאוג, שהוא מזרים את ההזמנה ויחזרו אליי מהמשרד לשלם את ההפרש ולקבוע תאריך אספקת המזרן.השיחה הזאת התבצעה באמצע חודש אוגוסט. מהיום הזה התחיל הסיוט האמיתי. הייתי מתקשר אליו כל כמה ימים לשאול מה קורה. המוכר כל פעם היה מופתע: "מה עוד לא התקשרו אליך מהמשרד? תחזור אליי מחר, אני אברר". למחרת אני מתקשר, אין לו תשובה. המוכר טען שסוף חודש אוגוסט, כולם בחופש. בתחילת ספטמבר התירוץ השתנה ל-"חגים, לא עובדים, האספקה תהיה אחרי החגים. אחרי החגים התברר שאין בכלל הזמנה :(
קרא עוד
הסתר
Slavik - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist