Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עזבה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:00 - 21:00
צפה בשעות הפעילות

עזבה היא מסעדה ערבית בכפר ראמה, בבעלות משפחת דאוד, אשר לא תמצאו רבות שהן אותנטיות יותר ממנה בישראל. אנחנו מגישים אוכל ערבי ביתי - בין אם צמחוני ובין אם בשרי - עם כל התוספות והתבשילים. המנות שלנו כוללות חומרי גלם עונתיים וטריים, מה שמספק טעם רענן ומגוון בכל זמן. עזבה מספקת שירות משלוחים באזור ואפשרות ל-Take Away. מפעם לפעם אנחנו עורכים הופעות חיות או סדנאות בישול קבוצתיות במסעדה, כשאופציה אחרת העומדת עבורכם היא לקיים בה אירועים או כנסים. המסעדה שלנו נחשבת בעיני רבים לאחת המשובחות באזור הצפון. אנחנו מזמינים אתכם לטעום ולהבין מדוע.

עוד פרטים

מידע נוסף על עזבה

אזורי שירות

ראמה

תחומי העסק

מסעדות

סוג המסעדה

מסעדות מזרחיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות מזרחיות

מאפיינים נוספים

משלוחי אוכל

אפשרות ישיבה בחוץ

אפשרות לאירועים במקום

סוגי מטבחים ומאכלים

חומוס

תבשילים

בשרים

צמחוני וחלבי

ערבי

אוכל ביתי

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3228056

טלפון נוסף 053-9441458

טלפון נוסף 04-9888808

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עזבה
נווט

וידאו ותמונות של עזבה

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על עזבה

5
מחיר 5
אוכל 5
שירות 5
אוירה/משלוח 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
What an amazing experience. I
It was a great restaurant. Food was exceptional, and so was the service. Even more the atmosphere and the internal decor were unique. If you like Arab/Israeli food this is one of the best places to go to. Thank you.
מומלץ בחום
הגענו למסעדה ביום הראשון של ראש השנה. השולחן שהזמנו חיכה לנו. המסעדה עצמה יפה, נקייה ואסטטית. גם כשכל השולחנות תפוסים אתה לא מרגיש צפיפות ואין רעש. ניתן לנהל שיחה בקלות. היינו 5 זוגות והזמנו מבחר מנות. המנות טעימות, משביעות ומפתיעות (נסו את עוגת הסולת ותראו -דבר כזה לא טעמתם אף פעם). גם המחיר בסוף היה מפתיע לטובה. בקיצור נהנינו ובטוח שנחזור שוב.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist