שלום, אני לקוחה חדשה בדיסקונט ואני בת 18, הייתה לי שאלה הקשורה לבעיה שחלה עם כרטיס האשראי שלי, לאחר שחיכיתי יותר מ 40 דקות בעודי שומעת את החמשיר :״דיסקונט זה טוב, טוב למשפחה..״ עונה לי נציג שירות בצורה אנטיפתית וחסרת סבלנות. לאחר נסיון להתייעץ איתו על הבעיה הבנתי שאין כל כך עם מי לדבר, בעיקר לאחר שהודיע לי שאני צריכה לשאול את הוריי והם יסבירו לי את מה שהתקשרתי לשאול את נציג השירות שלכם, מה שנאמר בצורה מזלזלת ביותר. לצערי הרב את שמו הוא לא אמר. תודה והמשך יום טוב.