הגעתי לחנות עם חמתי לרכישת מקרר, זאביק נתן לנו שירות מקיף ומזמין והסביר את כל הניואנסים הקטנים.
היה לנו אתגר מבחינת מידות נישה וזאביק חיפש מקרר התואם את רצונותינו, תקציב ומידות וקנינו מקרר מקסים. זאביק דאש להובלה מהירה, קנינו בחמישי ובשישי המקרר הגיע לבית חמתי. שירות יוצא מן הכלל.
חזרתי לאחר שבועיים לרכוש תנור וכנ"ל מבחינת השירות הסבלני והמסביר פנים, ממתינה לבחון את טיב המוצר לאחר קבלתו.
בקניית מקרר 400 ליטר ,נדרש ממני לשלם בנוסף להובלת והעלאת המקרר החדש גם עבור פינוי המקרר הישן.( למרות ששילמתי תוספת על מנוף) וזאת בניגוד לחוק הצרכנות בארץ שתוקן ב2014, בו פינוי המקרר אמור להיות ללא תשלום. בסניף טען איש המכירות שהחוק מדבר רק עד קומה 3... כאמור טענה שאינה תואמת את האמת...יש מעלית בבניין וכאמור שילמתי תוספת למנוף ( החברה טענה שאם לא אקח את המוביל שלה אינה אחראית לנזק אם יגרם)בנוסף לתשלום של אלמ על ההובלה.
המקרר הישן שפונה היה בן 6 שנים ובמצב חדש לגמרי. רציתי לשמור על כמה מדפים שלו, אך המוביל טען שאם אוציא אפילו מדף אחד מהמקרר, הוא לא יפנה אותו.
התקשרתי ליאיש המכירות בחנות והלה גיבה את המוביל שיש חוק ארצי כזה ...לא מצאתי בשום מקום עדות לחוק מוזר שכזה...הנושא יבדק על ידי עורך דיני...
לאחר שלקחו את המקרר הישן, את כל האריזות של המקרר החדש, קרטון ענק וקלקלים השאירו בגג. בנוסף לכל הכתוב לעיל, הגיעו אלי המובילים בבוקר ללא המנוף וטענו שלא שמו לב ששילמתי גם עבור מנוף. לפיכך, נאלצו ללכת ושבו רק אחרי כמה שעות שאילצו אותי כמובן להמתין להם בבית. כשהבעתי את אי שביעות רצוני לפני איש המכירות מחנות אלמ ברמת השרון, התנער הוא מכל אחריות וטען שזה החוק! ממליצה לא לקנות במקום הזה שאינו מכבד את לקוחותיו ומוכר להם חוקים שלא היו ולא נבראו!