Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:00 - 21:00
9:00 - 15:00

בחורף עד 14:30

חצי שעה אחרי צאת השבת - 23:00

בחורף עד 22:00

צפה בשעות הפעילות

חברת אופטיקנה הינה רשת קמעונאית מובילה בתחום האופטיקה והשמיעה,אופטיקנה מעניקה שירותי אופטומטריה ואודיולוגיה מהמתקדמים בישראל על ידי אנשי מקצוע מומחים מן השורה הראשונה. בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע ומכשירי שמיעה. הרשת מעסיקה למעלה מ-600 עובדים, ביניהם 160 אופטומטריסטים מקצועיים בעלי רישיון משרד הבריאות.
בחנויות הרשת ניתן למצוא מאות דגמים בקולקציות השונות, המיועדות לנשים, לגברים, לנוער ולילדים. לצד המותגים הבינלאומיים, אופטיקנה, המכירה היטב את הצרכן הישראלי- טעמו, מאפייניו וצרכיו הייחודים, מייבאת באופן בלעדי את המותגים קויה, קויה אקסלוסיב, קויה הוטקוטור,seven וראפ.

עוד פרטים

מידע נוסף על אופטיקנה

אזורי שירות

באר שבע

תחומי העסק

משקפיים

מותגים ורשתות - משקפיים

אופטיקנה

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-6288606

עסק זה נמצא בקניון עזריאלי הנגב - באר שבע

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אופטיקנה
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על אופטיקנה

3
ציון כללי 5
מחיר 2
זמינות 2
שביעות רצון 2.5
שירות 2
איכות 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בדיקת ראייה
הייתי צריך להוציא טופס ירוק בשביל רישיון, החנות ממוקמת בקצה הקניון, והאפשרות להוציא שם טופס כזה היא רק מ9 עד 13 כשהגעתי הייתי צריך לחכות איזה 10 דקות ואז פשוט הצטלמתי ואז הייתי צריך לחכות עוד איזה רבע שעה כדי שהרופאה תעשה לי בדיקת עיניים ואז עשיתי גם בדיקת ראייה בעלות של 40 ש"ח בסה"כ בסדר אבל הייתי צריך להמתין קצת יותר ממה שציפיתי..
חוסר מקצועיות. מנהלת החנות ללא ידע באופטיקה
לפני כשבועיים קניתי זוג משקפי ראייה וזוג משקפי שמש. מנהלת החנות תמרה טיפלה בי וכבר בתחילת השיחה הבהרתי לה שהכי חשוב לי שהעדשות יהיו עם אנטי פטיג. תמרה הבטיחה לי שכל התוספות האפשריות לעדשות כלולות במחיר ואין לי מה לדאוג. במשך שבועיים הגעתי לחנות 3 פעמים לפחות להתאים את המסגרת בגלל לחץ בלתי סביר על האוזן ובפעם השלישית תמרה החליטה להחליף לי את כל המסגרת למרות שביקשתי שלא תחליף מכיוון שחששתי שהיא נותנת לי מסגרת מתצוגה. תמרה הבטיחה לי שהמסגרת חדשה והחליפה לי. כשקיבלתי את המסגרת החדשה הבחנתי שהמסגרת שרוטה מאוד וביקשתי את המסגרת שלי בחזרה ושתסדר את הידיות כדי להפחית את הלחץ. כשתמרה חזרה שוב שאלתי אותה גם לגבי עדשות האנטי פטיג ותמרה אמרה ש"אין דבר כזה אנטי פטיט בעולם!" הצדקתי אותה והזכרתי לה שקוראים לזה אנטי פטיג ושהיא הבטיחה לי במעמד ביצוע העיסקה שאקבל עדשות אלה. ביקשתי לבטל את העיסקה ותמרה סירבה בכל תוקף למרות שלא קיבלתי את העדשות שהזמנתי. השורה התחתונה היא שגם לא קיבלתי את העדשות שהזמנתי והמסגרת לוחצת יותר מבעבר ברמה שלא ניתן להרכיב אותם יותר מעשר דקות בגלל הכאב העז. ציפיתי ליחס אחר, לידע מינימלי בעולם האופטיקה מצד מנהלת החנות ובמקום קיבלתי זוג משקפיים עם עדשות שגויות שלא ניתן להשתמש בהן, יחס משפיל ולא מקצועי מצד תמרה מנהלת החנות והרבה טעם רע בפה. אני אברר זכויותי לפי חוק ואשקול אם לפנות לעורך דין אבל אם יש לי המלצה אחת למי ששוקל לקנות משקפיים בחנות זו פשוט תקנו במקום אחר, תבחנו את הידע של המוכרת ואל תאמינו לזה שכל התוספות כלולות כי קל להם לדבר מתוך בורות כדי לפתות אתכם לשלם ואז זה כבר מאוחר מדיי.
תודעת שירות מצוינת
הגענו יחד עם עלי על מנת להחליף אפונים למשקפיים שנקנו לפני כשלוש שנים, ללא שום בעיה החליפו את האפונים. על הדרך הספקתי לעיין במשקפי שמש שהיו במבצע, תמורת 100 שקלים ביכולתך לרכוש משקפי שמש אפנתיים ואיכותיים. ישר כוח.
  • 1

73 סניפים של אופטיקנה

אופטיקנה, באר שבע

דרך חברון 124, באר שבע

08-6276642 08-6276642

אופטיקנה, באר שבע

שד' יוהנה ז'בוטינסקי 30, באר שבע

08-6100643 08-6100643

אופטיקנה, באר שבע

שד' דוד טוביהו 125, באר שבע

08-8502824 08-8502824

אופטיקנה, נתיבות

בעלי המלאכה 5, נתיבות

08-9930342 08-9930342

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist