שירות לקוחות נוראי. חודש אני מחכה למקלחון, אף אחד לא מדבר איתי, התקשרתי לברר קיבלתי צעקות והרבה "זה הענף", יעני תפסיק להתלונן קרציה. הרבה אכזבה מתהליך של שיפוץ והתחלות חדשות, זה הפך לתהליך של עצבים וחרדות בזכות נוי קרמיקה. הם נחמדים מאוד עד הרגע שהכסף שלך אצלם, אל תצפו ליחס כלשהו אחרי זה, אם לא תתקשרו ותציקו הם ישכחו שבכלל קנית מהם
הגענו לנוי קרמיקה, תוך המלצה ממכרים קרובים..
אכן הופתענו לטובה מהשירות האישי ומהמחירים הנוחים.
מעבר לכך שהאולם ענק ומציע מגוון פתרונות, שוררת בתוכו אווירה משפחתית ודואגת, מצד כל הצוות (אגב הם כל אחים).
אני מציע לכל אדם שמרגיש חוסר הבנה ובתכנון שלו שיפוץ או בנייה להגיע אליהם ובאמת לקבל מידע אמין וישר ומעבר לכל חיוכים ושמחה שזה מעל הכל.
ישר כוח אנשים יקרים ותודה רבה על הכל.
נ.ב מצורף תמונה ממרכז הבית (ריצוף ספרדי 40x120)
קיבלנו אריחים במידה קטנה ממה שהזמנו (84.3*24.3 ס"מ, במקום 85*25 ס"מ).
הזמנו 13 אריחי דקור ( במחיר 185 ש"ח לאריח בודד), קיבלנו 12 אריחי דקור ועוד אריח לבן פשוט (שהסתתר באחת החבילות). החזרנו מייד את האריח הלבן. הבטיחו להתקשר כאשר יהיה להם האריח המבוקש (עבר למעלה מחודש, אנו עדיין מחכים...).
אלעד (מנהל?) טוען: "ע"פ החוק מותר "לעגל" מידות. ע"פ החוק הייתי צריך לפתוח את האריזות ולבדוק את הסחורה בעת קבלתה. ע"פ החוק אין לי הוכחה שהחזרנו את האריח הלבן."
התחיל במפח נפש וממשיך בגועל נפש.
בתמונה רואים את ההבדל בין רוחב אריחי הדקור (24.3 ס"מ) ובין רוחב האריחים הפשוטים (25 ס"מ אמיתיים, ללא "עיגול". קנינו אותם במקום אחר). מילאנו את הרווח ברובה, אבל זה נראה "שונה" ממה שתכננו...
10/02/2018