רשת מחסני חשמל הוקמה בשנת 1993 ומונה כיום 20 סניפים בכל רחבי הארץ. החברה משווקת מוצרי חשמל ועובדת בשיטת "שלם וקח" כלומר קבלת הסחורה מתבצעת במקום. בכל אחד מהסניפים מצויה מחלקת שירות פנימית ובה אנשי שירות המסייעים ומייעצים ללקוח בכל בעיה שמתעוררת, לרבות החלפת מוצרים במידת הצורך. מחסני חשמל מציעה מגוון מותגים בתחום מוצרי החשמל: אלקטרה, אמקור, קריסטל, תדיראן, סוני, טושיבה, שארפ, סאוטר, באוקנכט, AEG, בוש, ווירפול, ימאהה, פיוניר, דלונגי, אמנה, סמסונג, קונסטרוקטה, LG ועוד.
שלום רב ,
נכנסתי לאחת החונויות ברשת נציג מכירות לא התייחס , במחסנאי בקושי הסתכל עלי היה עסוק בנייד שלו , ניסיתי לקבל תשובות ....העבירו אותי מאחד לשני כמו חבילה עוברת .פולט
רכשתי אוזניות BOSE בסניף חולון בתאריך 02.01.2025 התברר שהמוצר לא פועל כפי שרשום
הבדיקה נעשתה מבלי להניח על אוזניי.
הגעתי לסניף ביום 05.01.2025 וביקשתי להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי נאמר לי שאין החזר לאוזניות למרות שאין רישום כזה בסניף מה עוד שהנציג ממנו רכשתי את המוצר נשאל בעת הקנייה האם תהיה לי האפשרות להחזיר את המוצר במידה והנתונים לא יתאימו למציאות ונעניתי בחיוב מבלי לציין את נושא הרכבת המוצר על אוזניי.
פניתי בכמה דרכים (טלפונית, מייל וואטספ ) למחסני חשמל ועד היום אף אחד לא טרח לחזור אלי
בימים אלו אני מכין תביעה באמצעות האגודה למלחמה בסרטן (אני לצערי חולה בסרטן) והאגודה לצרכנות שאמרו לי שאתם פועלים בניגוד לחוק.
במקביל אדאג לפרסם בכל דרך אפשרית על ההתנהלות וחוסר התגובה.
פנייה בעניין רכישת ארונות ושירות לקוחות לקוי
ביום 10/12/24 ביצעתי עסקה לרכישת שני ארונות מדגם "תמר" בצבע לבן, בעלות של 1,009 ש"ח לכל ארון (סה"כ 2,018 ש"ח לשני הארונות), בתוספת הובלה בעלות של 330 ש"ח.
במהלך ביצוע העסקה שאלתי במפורש על עלות ההרכבה, ונמסר לי כי היא עומדת על 150 ש"ח לכל ארון, כלומר 300 ש"ח בסך הכל, שיש לשלם ישירות למרכיב. ברצוני להדגיש כי יש בידי הקלטה של השיחה, המוכיחה את הדברים שנאמרו לי.
עם זאת, באותו יום (10/12/24) בשעה 20:07, התקשרה אליי גברת אנה מחברת "רהיטי רון" והודיעה לי כי עלות ההרכבה עומדת על 220 ש"ח לכל ארון (סה"כ 440 ש"ח). כשהבהרתי לה שהדברים שנמסרו לי שונים ושיש בידי הקלטה המאמתת זאת, היא בחרה להתעלם ולא להתייחס לדברי כלל.
דרישה זו אינה סבירה ואינה עומדת בתנאים שנמסרו לי במעמד ההזמנה, דבר הנוגד את זכויותיי הצרכניות.
לאחר שנוצר מצב זה, החלטתי לבצע ביטול עסקה. נאמר לי כי תוך 5 ימי עסקים יוחזר הכסף לחשבוני. אך כשחלף פרק הזמן המובטח והכסף לא הוחזר, פניתי שוב וביררתי את העניין. נאמר לי שעליי להמתין 5 ימים נוספים.
כתוצאה מהתנהלות זו, נגרמה לי עוגמת נפש רבה:
נשארתי ללא ארונות בבית.
הכסף ששילמתי לא הוחזר עדיין לחשבוני.
אין לי למי לפנות – לא להנהלה ולא למוקד שירות לקוחות.
השירות שהתקבל היה מתחת לכל ביקורת, היחס שקיבלתי היה מחפיר, ולתחושתי אין כל התחשבות במצבי כלקוחה.
פניתי גם לעמותת "אמון הציבור" כדי לבחון את הנושא לעומקו ולבקש את התערבותם, מתוך רצון להבטיח שזכויותיי יישמרו ושיחול שיפור בהתנהלות החברה.