Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
"מסעדג" - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:00 - 23:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על "מסעדג"

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מסעדות דגים

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

סוגי מטבחים ומאכלים

בשרים וסטקיות

דגים

פירות ים

מאפיינים נוספים

משלוחים - Take Away

אפשרות לאירועים במקום

חדר פרטי VIP

על הים

נגישות לנכים

עוד פרטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9441183

טלפון נוסף 04-8524441

פקס 04-8524441

מפה

Navigate
מפת הגעה אל "מסעדג"
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על "מסעדג"

3.5
ציון כללי 2
שירות 4
אוכל 4
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מעולה!!!! כל השאר מאכזב.
השירות באמת מעולה משיחת הטלפןן ועד השירות במסעדה כולם נחמדים מאוד. המנות מאוד קטנות ומאוד יקרות. ההתמחות היא בדגים ויש ציפיה שהם יהיו טעימים מאוד ובמידת עשייה מושלמת במיוחד במחיר היקר ומכאן האכזבה. גם מנות הבשר במחיר מופקע על מנה קטנטנה שנראית ביתית לחלוטין. למשל קבב מגיע כ5 קציצוץ קטנות אפילו לא על שיפוד.
הפעם חזרתי כדי לאכול דגים ולא התאכזבתי
מאחר ועשיתי גיחה קצרה בעבר למקום, הפעם חזרתי עם בעלי לארוחת דגים כראוי. הזמנו מקום וארגנו לנו מקום נחמד לזוג. הזמנו כל אחד מנה עיקרית, אחת פירות ים והשנייה דג לברק, שתי המנות מצוינות!!! המנות מגיעות עם סלטים למכביר ועם פיתה שום מצוינת. פינקו אותנו כשהזמנו כוס יין שרדונה בעוד חצי כוס כי אמרנו שזה יום נישואין. בקיצור, ממש מקום משובח. אמנם קצת יקר אבל כנראה שאלה המחירים למסעדות דגים מיוחדים שמגיעים רק טריים. ומרגישים שזה טרי ומבושל באהבה. גם כיף שזה ממש על הטיילת ליד הים. חבל שאין שולחנות בחוץ שאפשר ממש להתענג על הים. גם כול הזמן שאלו אותנו אם הכל בסדר ולסיום פינקו אותנו עם קפה שחור ותה עם נענע. נשמח לחזור.
מסעדה קטנה ומתוקה
מסעדת דגים מקסימה, חברותיי נהנו מהדגים אבל לי ולעוד חברה התחשק רק סלטים וצ'יפס. היה מעולה! מבחר סלטים גדול, ממלאים כל הזמן מה שנגמר. הכול טרי וטעים. כיף לראות את הים ברקע. חבל שאין גם הסדר של ישיבה בחוץ ממש מול הגלים. פספוס בעיניי. המחיר קצת יקר לטעמנו לארוחה כזאת אבל באמת היה מעולה. אשמח לבוא בהמשך לטעום גם מהדגים.
נחמד וטעים
שבת בצהריים המסעדה היתה עמוסה מאוד אבל טיפלו בנו יפה ודאגו לנו לשולחן יחסית מהר. בגלל העומס לא היו צלחות נקיות להגיש לנו סלטים ו בגלל שלא הוגשו לנו סלטים לא לקחו מאיתנו הזמנה ו היה קשה להרגיע את הילדים הרעבים ולחכות ולחכות. הזמנו מנת פירות ים שהיתה מצויינת, מנת ילדים של שניצלונים שהיתה חביבה ומנת דג על הגריל שהיתה טעימה אך למרבה ההפתעה לא מספיק עשויה וחזרה למטבח. השירות היה לחוץ ומבולבל אך בסהכ אדיב. גולת הכותרת היא באמת הסלטים שמוגשים לשולחן לפני הארוחה שהיו מגוונים מאוד, טריים וטעימים עם הפיתות הטריות והפיתות שום.מאוד ידידותי לילדים . לא זול אבל וואלה טעים.
מסעדה מעולה, דגים טריים וטעימים, מבחר סלטים ענק טעים וטרי
האווירה במעדה שקטה ורגועה, שירות מהיר ומצויין. לפתיחה מגיע מבחר ענק של סלטים לשולחן, מתמלאים מחדש כמה שרוצים. חומוס, טחינה, סלט ביצים, כמה סוגים של סלטי ירקות, סלט נוסף מצויין המכיל דג זהבון, כרובית, תירס, סלט תפוחי אדמה, סלק, גזר ועוד מבחר רב וגדול של סלטים. מגיעות גם פיתות קלויות (חלק עם שום, חלק בלי שום). הדגים מצויינם - מרגישים את הטריות שלהם. הזמנו לשולחן דניס ובורי בגריל, הטעם היה נפלא, הדגים מוכנים בדיוק כמו שצריך. אם כל הסלטים לא הספיקו, כל מנת דג גם מגיעה עם תוספת של תפוח אדמה. אדם אחד שישב איתנו בשולחן ולא אוכל דגים, הזמין מנת קבב על הגריל ואהב את המנה.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist