Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אלום ליאת - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 16:00
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

אנשי חברת אלום ליאת מתמחים בייצור ובהרכבת תריסים וחלונות. אצלנו תמצאו את כל סוגי התריסים מאלומיניום: תריסי שלבים, תריסי גלילה, תריסים שלבי אור, תריסים חשמליים, תריסי הזזה, תריסי סורג, תריסי מונובלוק ועוד. גם את כל סוגי חלונות האלומיניום תמצאו אצלנו: חלונות כיס, חלונות הזזה, חלונות קיפ, חלונות קיפ צדדי, חלונות ונציאניים, חלונות בפתיחה חשמלית, חלונות בלגיים ועוד. אנו מספקים ללקוחותינו גם את מוצריה האיכותיים של חברת קליל הישראלית, ועושים זאת בהצלחה כבר למעלה מ-40 שנה.

עוד פרטים

מידע נוסף על אלום ליאת

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

אלומיניום לבניין

תיקון תריסים

ייצור והרכבת תריסים וחלונות

תחומי עיסוק נוספים

אלומיניום לבניין

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3270598

טלפון נוסף 054-6501205

פקס 04-8621058

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אלום ליאת
נווט

יצירת קשר עם אלום ליאת

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של אלום ליאת

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על אלום ליאת

4
ציון כללי 3.5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קיבל שירות הכל היה טוב
שירות טוב, יחס אדיב ,זמינות טובה, מחירים טובים. מומלץ מאוד
אכזבה קשה
ענה לי מישהו במגומגם. ביקשתי הצעת מחיר לכנף רשת, אלומיניום בלגי קליל בצבע אפור חם. קיבלתי מענה מהוסס מאיפה אני אביא את זה....? עניתי שמקליל אפשר להביא את האלומיניום. ואחרי היסוס נוסף ענה לי: אהההה....אני לא עושה את זה. אם זה השירות......אני מוותר עליו.
פניתי לעשות חלונות. השירות מציון היו זמינים נתנו לי יעוץ עמדו בלוח זמנים.המחיר היה בסדר גמור הוגן מאוד. בדקתי במקומות אחרים. בחרתי בבית העסק בגללל ששמעתי המלצות, וקבלתי רושם טוב מהתנהלות בעסק.
פניתי אל אלום ליאת למען החלפת רשתות לחלונות בביתי. הסיבה שפניתי אל אלום ליאת היא ידידות ארוכת שנים ומפני שבית העסק התקין לראשונה את הרשתות לחלונות בביתי. השירות לקח רק מספר ימים והוא היה מקצועי ואדיב. כמו כן גם המחיר היה מעולה ומעל הציפיות.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist