יש לי בבית חיבור גז בהקפאה {לא בשימוש} ורציתי לחבר אותו מחדש - הגיע טכנאי וביקש 400 שח עבור החלפה של ברז חדש בטענה שהנוכחי לא תיקן, התקשרתי לאמשרגז במטרה לברר מולם מי צריך לשם וכמה {כדי לדעת שאכן צריך לבצע פעולה כזו} ענתה לי המזכירה בצורה אנטיפטית לחלוטין! זו אחריות שלך, ששאלתי אותה מה המחירים - ענתה לי בצורה בוטה אתי מטפלת בזה ולא יכולה לדבר עכשיו, הסברתי לה שהטכנאי עכשיו אצלי ואני חייב תשובה ענתה לי זו בעיה שלך תסתדר לבד... זה שירות??? ככה מתייחסים ללקוחות אצלכם? מי שלכאורה נמצא אצלכם בכיס לא שווה אפילו מענה הוגן???
באופן קבוע לא עונים לטלפונים לאחר 12:30
בימים שמקבלים אחר הצהרים הרבה מאוד פעמים לא עונים, אני ניסיתי יותר מ8 אף אחד לא עונה
3 פעמים השאירו הודעה לאתי שתתקשר אלי והיא לא טרחה להתקשר
לכו לחברות אחרות אם אתם יכולים
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
מוטי
09/11/2011
3.5
אמישרגז - מחלק מתעלם מבקשה
הזמנת גז נוחה מאד דרך אתר אינטרנט. ציינתי במפורש שיש לתאם הגעה כי יש שער נעול וזה כתוב גם בטופס החלוקה. להפתעתי הגיע המחלק בלי הודעה מראש. במקרה הייתי בבית באותה שעה ולכן לא הייתה לו בעייה להיכנס אבל כששאלתי אוותו מה היה עושה אם לא הייתי בבית ענה שהיה עולה על מרכב המשאית ומשם קופץ מעל הגדר. לדעתי גדר נועדה למנוע כניסה ולשם כך ביקשתי במפורש מראש שיתאמו איתי.