Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
טל בייגלס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על טל בייגלס

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-4293582

טלפון נוסף 03-5610564

פקס 03-6240286

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טל בייגלס
נווט

וידאו ותמונות של טל בייגלס

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על טל בייגלס

3
מחיר 2
אוכל 4
שירות 3
אוירה/משלוח 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מבחר של בייגלה בטעמים
הבייגלה חמים וטעימים יש במבחר טעמים.עלי גפן עסיסיים .הגבינות טעימות.המשלוח הגיע בזמן. במשלוח הם שולחים זיתים חינם לטעימה.
בול בזמן!
כעובדת במשרד עו"ד, אתמול התקיימה אצלנו ישיבה רבת משתתפים. פניתי טלפונית בשעה 09:30 לטל בייגלס להזמנת פלטת ירקות. השירות הטלפוני היה נעים. העלות יקר (170 ש"ח). אומנם המגש פלטה ענק אבל מחיר כזה לירקות אף פעם לא מצדיק. הישיבה התקיימה בשעה 11:30 כך שביקשתי שהמגש יגיע לפחות בשעה 11:15 ואכן הוא הגיע בול בזמן! הירקות היו טריים וטעימים. משתתפי הישיבה אכלו כמעט הכל (חוץ מהזיתים והמלפפונים החמוצים).
פשוט וטעים
הבייגלס טריים והממרחים טעימים. ארוחה משפחתית קלה ומהירה. השירות יעיל.
ארוחת בוקר בטל בייגלס
אתמול ישבנו לאכול ארוחת בוקר בטל בייגלס בתל אביב, השירות היה פשוט גרוע, אין תפריטים במקום רק אחד גדול על הקיר, הבחור שלקח מאיתנו את ההזמנה לא יודע להסביר בכלל מה כוללת כל מנה, הביצים שלנו התעכבו מעל לחצי לשעה. בקיצור מאוד מאכזב בטוח שלא נחזור שוב!!!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist